    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypalanie DPFu - dwie procedury?
    Date: Sun, 15 Apr 2018 00:50:01 +0200
    <e...@g...com>
    <paodvv$bru$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <pat188$ia6$1@node1.news.atman.pl>
    <d...@g...com>

    W dniu 2018-04-14 o 19:27, p...@g...com pisze:
    > Apka ma pokazać czy trzeba użyć interfejsu.

    Nadal mam obiekcje. Niewiele da się obejrzeć na interfejsie typu ODBII
    czy co tam masz. Bez dostępu do czujników nie ma sensu analizować
    wskazań typu obroty silnika czy napięcie akumulatora. To zabawka. No
    chyba, że zatkanie DPF w 400% cokolwiek Ci mówi :-D

    > Dziś byłem zmienić opony
    > i przyszedł klient po wtryski (diagnostyka) Facet mówi mu ze leją a
    > ten pyta czy auto będzie jeździć ;-) odpowiedz tak ale mogą być
    > problemy z mocą itp facet drąży a jak będę powoli jeździć ?

    Ja pier... No cóż :-D
    Ja dziś również byłem koła przełożyć na letnie (tak na marginesie nigdy
    opon nie przekładam bo potem co miesiąc je doważać muszę). Kolejka więc
    z nudów przyglądałem się kierowcom. W ciągu godziny 3 osoby wybierały
    stare używane opony jakie ten zakład oferował...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek