    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypadki
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 08 Dec 2020 13:27:54 GMT

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    .html?page=24

    > Rok temu był śnieg i związana z nim ślizgawica?

    Teraz była 3-4.12... Sam widziałem kilka aut lezacych po rowach i na
    dachach...
    Ale imo za mały okres zeby wyciągnać jakies wnioski.

    ciekawe bedzie porównanie danych z całego roku.

    Jak sie zaczeła pandemia i ulice były naprawde puste to ja miałem
    dokładnie takie wrazenie ze ludzie jezdza jak idioci i ze totalnie
    pusciły niektorym hamulce.

    Potem czytałem artykuł który potwierdzał, ze wypadków mniej ale
    bardziej tragiczne bo nastepowały przy wyzszych predkosciach.

    Ale Robert twierdzi (od czego pewnie wyszedłes, szukajac tych danych)
    ze w całym roku ofiar bedzie mniej niz rok temu.

    Pytanie czy wystarczajaco mniej, patrzac na to ze ruch jednak jest duzo
    mniejszy.
    O ile mniejszy? Trafił ktos na jakies szacunki przejechanych km?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona