  • Data: 2020-12-08 15:25:16
    Temat: Re: Wypadki
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak sie zaczeła pandemia i ulice były naprawde puste to ja miałem
    > dokładnie takie wrazenie ze ludzie jezdza jak idioci i ze totalnie
    > pusciły niektorym hamulce.

    A ja miałem wrażenie odwrotne, raczej że zauważalna część kierowców
    zaczęła jeździć nie wiedzieć czemu wolniej, poniżej ograniczeń -
    zwłaszcza na początku, kiedy teoretycznie nie można było wychodzić z
    domu bez powodu. Stanowili absolutną przewagę nad tymi, którym odbiło w
    drugą stronę. Ale podejrzewam, że właśnie ci ostatni pracowali na
    podbijanie statystyk.