  • Data: 2011-04-01 11:09:39
    Temat: Re: Wypadek w Niemczech - Assistance Compensy nie działa?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek Supera" <n...@w...jest.to> napisał
    w wiadomości news:imv6ov$pic$1@news.onet.pl...

    > Dlatego, że zaproponowane usługi nic mi nie dają. Z tego co
    > piszesz, za 100 zł/rok mogę sam zapłacić za holowanie samochodu
    > po wypadku i sam zapłacić za powrót do domu, tak? Pracujesz w
    > Compensie?

    Po prostu - odrob prace domowa i przeczytaj warunki przed
    zaplaceniem, albo przed wypadkiem. a im mniejszy druk tym
    staranniej trzeba czytac :-)

    Warunki naprawde wygladaja dosc typowo i pewnie sie jeszcze nie raz
    nadziejesz.
    Trzeba tez troche pomyslec ze za 100 zl rocznie to pewnie im sie
    nie bedzie chcialo nie wiadomo jakich wyplat ponosic. Chetnie
    zaplaca 200zl za lawete, ale nie za holowanie wraku z Hiszpanii do
    Polski. Ubezpieczyciel jest od zarabiania, nie od dogadzania
    klientom :-)

    Do tego przeczytac warunki AC, moze holowanie wynika z tej polisy,
    albo zaplaca za naprawe po niemieckich stawkach.

    A jak bardzo chcesz, to zglos do UOKiK ten zapis, faktycznie -
    konsument moze byc po wypadku nieprzytomny i nie miec mozliwosci
    wezwac innego holownika, albo policja wezwie za niego, bo drogi nie
    moze blokowac, zostanie wciagnety w rejestr klauzul niedozwolonych
    i nie beedzie mogl byc stosowany przez nikogo w przyszlosci.

    J.