  • Data: 2011-04-02 18:45:10
    Temat: Re: Wypadek w Niemczech - Assistance Compensy nie działa?
    Od: Mega <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 13:08:28 +0200, Krzysiek Supera napisał(a):

    > - samochód zastępczy ("na kilka dni") albo zwrot kosztów powrotu do domu ze
    > szpitala przysłyguje mi WYŁĄCZNIE jeżeli samochód zostanie zholowany przez
    > Assistance Compensy

    Większość ubezpieczycieli ma takie zastrzeżenia. Wydaje mi się jednak że
    powinno tam też być coś o "uniemożliwiających okolicznościach".

    Jako że na większość autostrad są wyłączności dla firm holujących i nikt
    obcego holownika nie dopuści, to pieniądze powinny być do odzyskania,
    nawet jeśli się nie "trudzili" napisaniem tego w OWU.

    Musisz się spytać kogoś wyspecjalizowanego w ubezpieczeniach
    komunikacyjnych.

    --
    Pzdr.
    Mega