  • 1. Data: 2011-02-13 12:08:24
    Temat: Wypadek w Katowicach i wątek policyjny
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/tragiczny
    -wypadek-policyjny-watek-w-sledztwie,1,4172678,regio
    n-wiadomosc.html

    "Policjanci zaznaczają, że odnalezienie mężczyzny w szpitalu nie
    przesądza o jego winie. Dodają, że na razie jest za wcześnie, by
    stwierdzić, czy policjant kierował samochodem, czy był pasażerem."

    IMO przeciętny Nowak byłby z miejsca, bezsprzecznie winny.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 2. Data: 2011-02-13 12:30:39
    Temat: Re: Wypadek w Katowicach i wątek policyjny
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > policjant kierował samochodem, czy był pasażerem."
    >
    > IMO przeciętny Nowak byłby z miejsca, bezsprzecznie winny.

    A przesłuchali już policjantkę, które uderzyła mercderem w polski autokar
    spychając go na przęsło wiaduktu czy nadal jest "w szoku" "leczy się"
    "odmawia składania zeznań" Dzień jak codzień.... służby mundurowe znacznie
    bardziej cenią sobie zziomalowanie niż prawdę kiedy przychodzi do takiej
    sytuacji.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2011-02-13 13:00:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-02-13 12:30, kml pisze:

    > się" "odmawia składania zeznań" Dzień jak codzień.... służby mundurowe
    > znacznie bardziej cenią sobie zziomalowanie niż prawdę kiedy przychodzi
    > do takiej sytuacji.

    Mam wrażenie, że większość idzie tam pracować dla dobrych znajomości i
    układów...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 4. Data: 2011-02-13 13:02:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A przesłuchali już policjantkę, które uderzyła mercderem w polski autokar
    > spychając go na przęsło wiaduktu czy nadal jest "w szoku" "leczy się"

    Dostała już wyrok nawet.
    To nie Polska.

  • 5. Data: 2011-02-13 13:26:49
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Dostała już wyrok nawet.
    > To nie Polska.

    Powaga? O, to przepraszam ta informacja mi uciekła. Poza tym w PL jak jest
    każdy wie ;/

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2011-02-13 13:53:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-13 12:08, DoQ pisze:
> [...]
    > stwierdzić, czy policjant kierował samochodem, czy był pasażerem."
    >
    > IMO przeciętny Nowak byłby z miejsca, bezsprzecznie winny.

    Statystycznie, to ilość debili wsiadających po alkoholu za kółko
    jest taka sama wśród nauczycieli, robotników, lekarzy, policjantów,
    posłów i profesorów. A że to gestapo broni swoich, to przecież
    normalne. Skurwysyństwo.

    A jak w Warszawie była seria wypadków z radiowozami uprzywilejowanymi
    jadącymi na sygnale, to winne były "zbyt ciche" sygnały dźwiękowe.

  • 7. Data: 2011-02-13 14:09:16
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp>

    > A przesłuchali już policjantkę, które uderzyła mercderem w polski autokar
    > spychając go na przęsło wiaduktu ...

    Koloryzujesz przykładem choć co do istoty masz rację.

  • 8. Data: 2011-02-13 15:15:20
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    kml napisal:
    > Powaga? O, to przepraszam ta informacja mi uciekła. Poza tym w PL jak jest
    > każdy wie ;/

    Ba! Tam nawet pasażerowie, których wiozła, składali bez zmrużenia powieki
    obciążające ją zeznania.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2011-02-13 19:37:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > Statystycznie, to ilość debili wsiadających po alkoholu za kółko jest
    > taka sama wśród nauczycieli, robotników, lekarzy, policjantów, posłów i
    > profesorów.

    Raczej wątpię. Aczkolwiek wątpię tez, żeby więcej policjantów jeździło po
    pijaku niż np. robotników, raczej jest na odwrót.

  • 10. Data: 2011-02-13 22:23:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 13 Feb 2011 18:37:00 GMT, to wrote:
    >begin megrims
    >
    >Raczej wątpię. Aczkolwiek wątpię tez, żeby więcej policjantów jeździło po
    >pijaku niż np. robotników, raczej jest na odwrót.

    Trudno powiedziec - moga sie czuc bardziej bezkarni.

    J.