  • Data: 2011-05-24 15:36:55
    Temat: Re: Wypadek smiertelny prosba o ocene winy
    Od: marjan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-24 11:03, ATA pisze:

    > dzi?kuj? za dopowiedzi
    >
    > http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2011051
    7/POWIAT07/70027448

    Ale patrząc na zdjęcie - to uderzenie było w przód, a nie tak całkiem w
    bok (choć ciężko ocenić z takiej perspektywy). Może więc jednak
    niekoniecznie to motocyklista wjechał w samochód, a np za bardzo
    wyjechał na drogę celem ustąpienia pierwszeństwa (stworzenia sobie
    lepszej widoczności) i samochód w niego trzepnął?
    Oczywiście nadal byłaby to wina motocyklisty, ale postawiła by sytuację
    w zupełnie innym świetle, bo wówczas faktycznie kierowca miałby większe
    pole manewru (więc będąc trzeźwym mógłby zareagować lepiej) w
    przeciwieństwie do sytuacji gdy ktoś mu przywali w bok - wtedy przecież
    nie może zrobić nic.

    Oczywiście tylko sobie gdybam, nie wiem jak było naprawdę.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz