  • Data: 2011-05-24 12:32:37
    Temat: Re: Wypadek smiertelny prosba o ocene winy
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/05/2011 10:24, ToM wrote:

    > Do tedgo jeszcze okazuje się, że to kierowca samochodu wjechał w
    > motocyklistów a nie odwrotnie - jak opisał wątkotwórca.
    > Niestety chyba policjanci/autor artykułu poszedł po linii najmniejszego
    > oporu: skoro pijany to zawsze winny i po temacie.

    Sprawa jest bardzo dyskusyjna, bo może gdyby nie był nawalony, to
    zauważyłby w porę zagrożenie i go uniknął?

    Podobnie wygląda sprawa z przekroczeniem prędkości i udziałem w wypadku
    z nie swojej winy. Często sąd orzeka w takich przypadkach część winy po
    stronie ofiary, jeśli biegły uzna że gdyby nie zapierdalał, to mógłby w
    porę zareagować.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil