    From: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypadek smiertelny prosba o ocene winy
    Date: Tue, 24 May 2011 09:45:56 +0200

    winny pewnie będzie kierujący motocyklem, ale ukarany będzie także kierownik
    samochodu,
    może część odpowiedzialnośći sąd przenieść na niego,
    jest jeszcze kwestia ubezpieczeń... kierujący motocyklem nie miał OC,
    kierującemu samochodem ubezpieczalnia odmówi
    jakiegokolwiek wsparcia...,
    Ja miałem taką sytuację, że motocyklista jadący bez prawa jazdy, kradzionym
    motocyklem udeżył w tył samochodu,
    pasażer motocykla zmarł, w samochodzie 2 osoby mocno poturbowane, kierowca
    motocykla, na wózku na parę lat..
    brak OC, skończyło się tak, że motocyklista ukarany w zawiasach, ludzie z
    samochodu przez 3 lata próbowali dochodzić cywilnie
    jakiś odszkodowań - ale sądy traktowały "biednego na wózku" bardzo
    pobłażliwie i nic zbytno nie udało się uzyskac...
    pozdr.
    gr