  • Data: 2009-09-10 05:17:12
    Temat: Re: Wypadek przy moim domu
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > dziecko
    > sobie
    > brakiem
    >>
    > I jeszcze nakazac zakladac kondon podczas wszelkiego seksu nie sluzacego
    > prokreacji zeby nikt za niczyjego AIDSa nie placil i nosic szaliczek
    > oraz maseczke na nos i usta caly rok na okraglo, mieszkanie odkazac 2
    > razy w miesiacu tak samo odziez i posciel. Mam dosc tych ryzykantow co
    > sie zarazaja i ja za nich place :)

    dajcie już spokój. pomarudzić, polska rzecz. a już objechać kogoś
    wirtualnego, to już zupełnie najpolska. i tu ładne słowo se wybrałem na
    koniec.
    współczuje posiadać sąsiada, co to mu się nie podoba, że ja w gaciach po
    trawniku latam, bo to niebezpieczne. współczuję. a połowa z tego wątku,
    to tacy sąsiedzi własnie.

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...