  • Data: 2009-09-10 07:53:25
    Temat: Re: Wypadek przy moim domu
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekZX9R pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ejno, to ja za Twoja namowa zmieniam Suzuki na Kawasakim a Ty z Kawasaki na
    > Suzuki?

    nie jestem sentymentalny.

    > A ja myslalem, ze jednak zmienisz na nowsza 9 :(

    była taka opcja, tym bardziej że Fat sprzedaje swoją. ale chce coś
    innego zobaczyć.

    > PS.
    > Czy norma jest, ze podczas uruchamiania silnika z rozrusznika dobiega
    > "terkot" ? i czy norma jest, ze jedynka wchodzi z trzaskiem?

    terkot? nie było u mnie zadnego terkotu. a jedynka z trzaskiem mi
    wchodziła na ciepłym i było to normalne. na zimnym zwykle po cichutku :)

    > Pytam bo w suzuki tak nie bylo a nie wiem czy juz mam sie zaczynac niepokoic
    > :)

    w suzuki jedynka nie chodzila Ci z trzaskiem? mi w B6 tez wlazila tak
    jakos mocno. choc nie szarpalo az tak calym motocyklem jak w 9.
    dlatego kolejna typową wadą 9 jest właśnie skrzynia. i raczej mowa o jej
    delikatnosci, wiec obsluguj ja z miłością :)

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...