  • Data: 2009-09-09 20:44:50
    Temat: Re: Wypadek przy moim domu
    Od: Sztajfa <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > * w przypadku szkód na osobie - 1 500 000 euro w odniesieniu do
    > jednego zdarzenia, którego skutki są objęte ubezpieczeniem bez względu
    > na liczbę poszkodowanych,
    > * w przypadku szkód w mieniu - 300 000 euro w odniesieniu do
    > jednego zdarzenia, którego skutki są objęte ubezpieczeniem bez względu
    > na liczbę poszkodowanych
    >

    > mało? uzbierasz tyle przez swoje całe życie składek NFZ? bo przy OC to
    > wątpie.

    myslisz ze 1,5 mln euro to duzo??? moj szwagier jest mechanikiem w lot i
    jakis czas temu przeglad robili i okazalo sie ze jakis kawalek poszycia
    rdzewieje, nieduzy moze ze 2x2m.no i co???? takie gowno a naprawa.....2mln
    $!!!!!!!!! + oczywiscie kwaterunek ekipy z boeinga bo tylko oni maja
    uprawnienia do takich napraw.wiec te 1,5mln euro to mozna sobie czasem w
    d... wsadzic. a hmmmmm ZUS.....inna bajka, wogole nie powinno byc tej kliki
    zlodziei i przekreciarzy bo to jest jedno z lepszych kradziezy w bailych
    rekawiczkach.ja place i g....o z tego mam.mialem wypadek i problem z
    kolanem, w 3ch szpitalach na ostry dyzur mnie nie przyjeli bo musialbym tam
    z tydzien w kolejce siedziec.wiec i tak prywatnie tzreba i placic.a ZUS ma
    w dupie wszystkich a placimy nie na leczenie tylko na utrzymanie tego
    zlodziejskiego molocha i darmozjadow ktorzy nasze pieniadze przepuszczaja i
    kradna.
    dowiedz sie ile kosztuje miesiecznie ubezpieczenie prywatnie.ja sie
    dowiadywalem w jednej z takich instytucji.full opcja z prywatnym szpitalem,
    karetka itd itp ....300zl/na miesiac.majac na uwadze ze pracuje i dodatkowo
    prowadze wlasna dzialalnosc place praktycznie 2x tyle i co mam...GOWNO.
    :)
    pozdrawiam