eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypadek - poślizgRe: Wypadek - poślizg
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
    unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <560bce20$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    <mugnnk$90d$1@speranza.aioe.org>
    <560c11a6$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
    <muh527$k2g$1@srv.chmurka.net>
    <n...@4...com>
    <muiujq$3ea$1@srv.chmurka.net> <mujejp$cnr$1@dont-email.me>
    <mujgp6$kps$1@node2.news.atman.pl>
    <560e7805$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
    <mum3o6$8f2$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <mum3o6$8f2$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Wypadek - poślizg
    Date: Fri, 2 Oct 2015 16:53:14 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 65
    Message-ID: <560e9a60$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.42.121
    X-Trace: 1443797600 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8386 83.26.42.121:50302
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3929
    X-Received-Body-CRC: 2862373
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569547
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mum3o6$8f2$...@n...news.atman.pl...
    On 2015-10-02 14:26, J.F. wrote:
    >>> Masti - pierdolisz - po prostu niedopasowała prędkości do warunków
    >>> i
    >>> umiejętności w efekcie czego wyleciała. Miała pecha i tyle -
    >>> szkoda,
    >
    >> Latwo napisac "niedopasowala", ale
    >> a) to z jaka predkoscia nalezy jechac, aby dopasowala ?

    >Z taką która zostawia odpowiedni margines bezpieczeństwa. Z jaką

    Zebys wiedzial przy jakiej predkosci wpadniesz w poslizg, to bys mogl
    jakis margines dobierac.
    Ale nie wiesz :-)

    >konkretnie - decyduje kierownik na podstawie własnego doświadczenia i
    >umiejętności. Nikt za niego tego nie zrobi.

    >> b) czy ona mogla o tym wiedziec ... biorac pod uwage nasze kursy na
    >> PJ ...
    >Na kursie się tego nie nauczysz, jaki by nie był. Takie rzeczy to
    >może po kilkunastu/dziesięciu kkm ludzie łapią (a niektórzy nie
    >łaspią nigdy aż do pierwszego "W" - zwykle jest to połaczone z
    >nadmierną wiarą w siebie;)

    Ano wlasnie. W jej przypadku pierwsze W okazalo sie smiertelne.

    >>> Poza tym byłbym ostrożny na twoim miejscu w ferowaniu wyroków -
    >>> pojechała za szybko jak na warunki i może słabe opony. Jednak jak
    >>> już
    >>> ci się dupa uślizgnie... to mało jest mistrzów, co to wyprostują
    >>> bez
    >>> jęknięcia (oczywiście nie tutaj - tutaj jest elita i zatrzymali by
    >>> się
    >>> na 4 metrach gdyby im ABS nie bruździł;). Więc wcale nie jestem
    >>> taki
    >>> pewny, że ty czy ja byśmy to lepiej wyprowadzili
    >> Tak podejrzewam, ze z 95% kierowcow by nie wyprowadzilo.
    >> No ale my to moze ci lepsi :-)
    >Pozostaje mieć nadzieję... Aczkolwiek pamietaj, że w tym kraju 95%
    >mężczyzn prowadzi o wiele lepiej niż średnia;) Ja tam od czasu do
    >czasu w kontrolowanych okolicznościach sprawdzam kiedy mi dupę
    >zaczyna zarzucać. Aczkolwiek poślizgów nie ćwiczę - nie bardzo jest
    >gdzie. A szkoda.

    Ano wlasnie.

    >> Inna sprawa, ze 99.999% kierowcow jakos nie wpada w poslizg ...
    >Wpada, wpada... Nie zawsze taki, część opanuje, część akurat w nic
    >nie trafi, część będzie miała fatra... Szczerze mówiąc podejrzewam,
    >że prawie każdy na tej grupie podbramkową sytuację miał.

    Ta sytuacja to te 0.001%.
    Moze zle sie wyrazilem - biorac pod uwage jakies miejsce an drodze, to
    powyzszy % przejezdzajajacych nie wpada.
    Jakby mialo wiecej wpadac, to bysmy samochodow nie mieli.
    No ale oczywiscie w karierze kierowcy to sie usklada ...

    No i czasem przychodzi mgla, a potem mozna przeczytac "100 samochodow
    w karambolu".

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: