-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.f
r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@n...neostrada.pl>
<560bce20$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
<mugnnk$90d$1@speranza.aioe.org>
<560c11a6$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
<muh527$k2g$1@srv.chmurka.net>
<n...@4...com>
<muiujq$3ea$1@srv.chmurka.net> <mujejp$cnr$1@dont-email.me>
<mujgp6$kps$1@node2.news.atman.pl>
<560e7805$0$588$65785112@news.neostrada.pl>
<mum3o6$8f2$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <mum3o6$8f2$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Wypadek - poślizg
Date: Fri, 2 Oct 2015 16:53:14 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 65
Message-ID: <560e9a60$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.42.121
X-Trace: 1443797600 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8386 83.26.42.121:50302
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3929
X-Received-Body-CRC: 2862373
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2569547
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:mum3o6$8f2$...@n...news.atman.pl...
On 2015-10-02 14:26, J.F. wrote:
>>> Masti - pierdolisz - po prostu niedopasowała prędkości do warunków
>>> i
>>> umiejętności w efekcie czego wyleciała. Miała pecha i tyle -
>>> szkoda,
>
>> Latwo napisac "niedopasowala", ale
>> a) to z jaka predkoscia nalezy jechac, aby dopasowala ?
>Z taką która zostawia odpowiedni margines bezpieczeństwa. Z jaką
Zebys wiedzial przy jakiej predkosci wpadniesz w poslizg, to bys mogl
jakis margines dobierac.
Ale nie wiesz :-)
>konkretnie - decyduje kierownik na podstawie własnego doświadczenia i
>umiejętności. Nikt za niego tego nie zrobi.
>> b) czy ona mogla o tym wiedziec ... biorac pod uwage nasze kursy na
>> PJ ...
>Na kursie się tego nie nauczysz, jaki by nie był. Takie rzeczy to
>może po kilkunastu/dziesięciu kkm ludzie łapią (a niektórzy nie
>łaspią nigdy aż do pierwszego "W" - zwykle jest to połaczone z
>nadmierną wiarą w siebie;)
Ano wlasnie. W jej przypadku pierwsze W okazalo sie smiertelne.
>>> Poza tym byłbym ostrożny na twoim miejscu w ferowaniu wyroków -
>>> pojechała za szybko jak na warunki i może słabe opony. Jednak jak
>>> już
>>> ci się dupa uślizgnie... to mało jest mistrzów, co to wyprostują
>>> bez
>>> jęknięcia (oczywiście nie tutaj - tutaj jest elita i zatrzymali by
>>> się
>>> na 4 metrach gdyby im ABS nie bruździł;). Więc wcale nie jestem
>>> taki
>>> pewny, że ty czy ja byśmy to lepiej wyprowadzili
>> Tak podejrzewam, ze z 95% kierowcow by nie wyprowadzilo.
>> No ale my to moze ci lepsi :-)
>Pozostaje mieć nadzieję... Aczkolwiek pamietaj, że w tym kraju 95%
>mężczyzn prowadzi o wiele lepiej niż średnia;) Ja tam od czasu do
>czasu w kontrolowanych okolicznościach sprawdzam kiedy mi dupę
>zaczyna zarzucać. Aczkolwiek poślizgów nie ćwiczę - nie bardzo jest
>gdzie. A szkoda.
Ano wlasnie.
>> Inna sprawa, ze 99.999% kierowcow jakos nie wpada w poslizg ...
>Wpada, wpada... Nie zawsze taki, część opanuje, część akurat w nic
>nie trafi, część będzie miała fatra... Szczerze mówiąc podejrzewam,
>że prawie każdy na tej grupie podbramkową sytuację miał.
Ta sytuacja to te 0.001%.
Moze zle sie wyrazilem - biorac pod uwage jakies miejsce an drodze, to
powyzszy % przejezdzajajacych nie wpada.
Jakby mialo wiecej wpadac, to bysmy samochodow nie mieli.
No ale oczywiscie w karierze kierowcy to sie usklada ...
No i czasem przychodzi mgla, a potem mozna przeczytac "100 samochodow
w karambolu".
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.15 18:52 Shrek
- 02.10.15 20:00 Budzik
- 02.10.15 20:24 Shrek
- 02.10.15 21:00 Budzik
- 02.10.15 21:28 re
- 03.10.15 19:30 masti
- 05.10.15 20:30 m4rkiz
- 07.10.15 21:40 cef
- 08.10.15 19:13 re
- 08.10.15 21:58 cef
- 22.10.15 19:51 j...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=