    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypadek - poślizg
    Date: Fri, 2 Oct 2015 14:26:39 +0200

    dyskusyjnych:mujgp6$kps$...@n...news.atman.pl...
    On 2015-10-01 16:05, masti wrote:

    >Masti - pierdolisz - po prostu niedopasowała prędkości do warunków i
    >umiejętności w efekcie czego wyleciała. Miała pecha i tyle - szkoda,

    Latwo napisac "niedopasowala", ale
    a) to z jaka predkoscia nalezy jechac, aby dopasowala ?
    b) czy ona mogla o tym wiedziec ... biorac pod uwage nasze kursy na PJ

    > Ona z pewnością świadomie nie wybrała sobie za cel przywalenie w to
    > drzewo, a i poczytalna zapewne była (przynajmniej nie ma podstaw,
    > żeby sądzić inaczej). Popełniła błąd (kto nie popełnia?), miała
    > pecha, nawet specjalnie chyba bardzo nie zapierdalała, choć jak
    > widać jednak za szybko. Zdarza się jak wiele innych tragedii - i nie
    > widzę powodu, żeby się z tego nabijać imputując jej samobójstwo.
    > Wypadek jak wiele innych - i jak w wielu innych po prostu szkoda
    > człowieka.

    Czyli zeby nas nie spotkalo, to nalezy
    -wolniej jezdzic, czy
    -wyciac drzewa ?

    >Poza tym byłbym ostrożny na twoim miejscu w ferowaniu wyroków -
    >pojechała za szybko jak na warunki i może słabe opony. Jednak jak już
    >ci się dupa uślizgnie... to mało jest mistrzów, co to wyprostują bez
    >jęknięcia (oczywiście nie tutaj - tutaj jest elita i zatrzymali by
    >się na 4 metrach gdyby im ABS nie bruździł;). Więc wcale nie jestem
    >taki pewny, że ty czy ja byśmy to lepiej wyprowadzili

    Tak podejrzewam, ze z 95% kierowcow by nie wyprowadzilo.
    No ale my to moze ci lepsi :-)

    Inna sprawa, ze 99.999% kierowcow jakos nie wpada w poslizg ...
    dziewczyne raczej trudno posadzac o szybka jazde, zreszta domorosla
    analize mielismy ...

    J.