  • 31. Data: 2009-04-15 19:34:38
    Temat: Re: Wypadek a odszkodowanie NW
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    <zecik> wrote...
    "James" wrote:
> [...]
    >
    >Z motoru ma prawo spac kazdy jezeli to decyduje o tym czy jestes gosc
    >czy nie to gratuluje swietnego pogladu na sprawe. Ciekaw jestem czy w
    >rzeczywistosci tez jestes taki wyszczekany.
    >
    >Prosilbym, jezeli nie masz nic merytorycznego odnosnie tematu do
    >napisania, abys nie pisal w ogole tutaj. Zadalem konkretne pytania i
    >jakos malo mnie to interesuje czy chcesz gdzies o tym donosic czy tez
    >nie.
    >
    >A tak wracajac do tematu to bylem dzisiaj na kontroli ortopedycznej i
    >wdal mi sie stan zapalny na ranie pod gipsem :( znowu szpital heh

    No... slicznie. Widac jaki poziom reprezentujesz. Gratuluje.
    Nie martw sie, nie bede zglaszal nigdzie i nie wyrazilem takiego zamiaru.
    Mam tylko nadzieje, ze czyta to ktos, kto zajmuje sie takimi sprawami
    zawodowo i ma mozliwosc zrobienia czegos z tym. Ja nie pokazuje palcem, sam
    pokazuje piszac publicznie o oszustwie i probie wyludzenia pieniedzy z
    ubezpieczenia. Bo tak fajnie bylo by dostac te satysfakcjonujace 6-7
    tysiecy. Taki masz uszczerbek na zdrowiu, czy tyle ci brakuje akurat?
    Krecisz niezle, zmieniasz zdanie. Najpierw mowisz, ze w lesie, potem ze nie
    w lesie. Byl asfalt, ale go nie bylo... bo sie skonczyl. Wjechales do lasu i
    albo zalatwiles z policja, albo zlozyles falszywe zeznania. To jest karalne!
    Oczywiscie, ze spasc ma prawo kazdy. Tylko nie kazdy od razu probuje
    wyludzac pieniadze za wlasna glupote. Jak scinajac drzewo w lesie, zeby je
    ukrasc, skaleczysz sie pila to tez polecisz po odszkodowanie?
    Owszem, mam cos do powiedzenia w tym temacie i dlatego mowie. Wiem, ze
    liczysz tylko na rady jak 'wykrecic' sprawe, zeby jak najwiecej dostac i
    dlatego tak sie wsciekasz, ze ktos ma odmienne zdanie. Nie wszyscy jednak
    maja takie podejscie jak ty.

    --
    James

  • 32. Data: 2009-04-15 19:36:32
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Wed, 15 Apr 2009 12:34:35 -0700 (PDT), "z...@g...com"
    <z...@g...com> wrote:

    > to sry.

    No to sry. Nra.

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 33. Data: 2009-04-15 19:51:19
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Kuczu pisze:

    > Ja bym tu zadal pewne pytanie...
    >
    > Po co oni, we dwoch na jednym motocyklu, w jeansach i adidaskach,
    > pojechali do tego lasu ? Moze mieli zamiar, na polanie, zdjac te
    > adidaski i pojezdzic boso po porannej rosie ? Reszty nie chce wiedziec
    > bo razic to moze moje uczucia religijne.

    a mnie to wygląda ze jechali po asfalcie czyli drodze publicznej byc
    moze bez uprawnien, nie swoim moto i jeden spadł. Zeby nie było policji
    to pozorują ze to było w lesie i jeszcze chcą odszkodowanie wyciagnac
    tylko nie wiadomo od kogo. Mocno naciagana ta historia

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 34. Data: 2009-04-16 07:51:29
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    z...@g...com pisze:
    > Po raz kolejny przekonalem
    > sie, ze na tym forum ciezko uzyskac rzeczowa wypowiedz bez wstawek
    > kilku ......

    Moze ma to zwiazek z tym iz nie jest to forum ?

    Lec do lasu chlopaku. Gdzies tam moze jeszcze leza Twoje adidasy...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 35. Data: 2009-04-16 11:05:00
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Tak czy inaczej pacjent móglby opowiedziec na koniec prawde...
    (Która jest zreszta najprawdopodobniej taka, ze smigneli se
    antzfaltem nie majac uprawnien i kwitów i sie poturbowali,
    w zadnym lesie nie byli, co juz zeznal nieopatrznie...)

    Yozwig
    VT&Qunak

  • 36. Data: 2009-04-16 13:55:57
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Uzytkownik <z...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
    > Witam.
    >
    > Otoz spotkal mnie nieszczesliwy wypadek na motorze. Przyjmijmy ze tak
    > to wygladalo:
    >
    > Jechalem wraz z kolega jako pasazer na zxr6(motor jest jeszcze innego
    > kolegii) po lesnej drodze. Spadlem z motoru.

    Motor powiedzialbym sredni do swirowania na szutrach...
    Czemu jechaliscie lasem a nie asfaltem?

    Wojtek

  • 37. Data: 2009-04-16 13:59:43
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    I'm so three thousand and eight, you're so two thousand and LATE!

    --
    Pisze zeby zaistniec

  • 38. Data: 2009-04-16 14:22:13
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <z...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > Twoje komentarze siegnely dna debilizmu.

    Sam sie podkladasz.

    > Ok, dzieki i sorry, ze zawracalem dupe. Po raz kolejny przekonalem
    > sie, ze na tym forum ciezko uzyskac rzeczowa wypowiedz bez wstawek
    > kilku ......
    >
    > Pozdrawiam i zegnam.
    >
    > p.s.
    > Skoro asfalst prowadzi do lasu, przed wjazdem do tego nie ma znaku
    > zakazu to sry.

    Wczesniej napisales:

    "W sumie nie mielismy zadnego oficjalnego uprawnienia :/ Trzeba by bylo to
    zbadac. Ogolnie to sie nie stalo w lesie, a zostalo tak zalatwione zeby nie
    bylo problemu z policja(podobno nic nie moga zrobic na lesnych drogach bo to
    nie drogi publiczne). "

    Wydaje mi sie ze krecisz i mozesz wmanewrowac sie w sytuacje w ktorej bedzie
    mozna Ci zarzucic probe oszustwa, chocby poprzez falszywe opisanie
    zdarzenia.
    Z wlasnego podworka: spowodowalem szkode na zlocie, poszkodowane byly 2
    motocykle kolegow. Sprawdzilem tzw "zasade domina" ;) Rzecz dziala sie na
    terenie osrodka wczasowego, czyli prywatnym, poza droga publiczna i tak tez
    opisalem w oswiadczeniach dla poszkodowanych. Nie mialem pewnosci czy
    odszkodowanie bedzie wyplacone jednak nie przyszlo mi do glowy kombinowac by
    zwiekszyc pewnosc wyplaty - to byloby oszustwo. Ubezpieczyciel nie
    zakwestionowal oswiadczenia i wyplacil odszkodowanie. Obecnosc Policji byla
    zbedna. Jesli jednak jest szpital i zwolnienie, bodajze, powyzej 7 dni to
    sytuacja sie komplikuje i moze byc Ci trudno nie narazic kolegi na
    konsekwencje a jednoczesnie wystapic o odszkodowanie "zdrowotne"Nie da sie
    zjesc ciastka i miec ciastka.
    Jesli chcesz lepszego swiata, zacznij od siebie: nie oszukuj i nie dawaj
    lapowek.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 39. Data: 2009-04-16 22:27:15
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > p.s.
    > Skoro asfalst prowadzi do lasu, przed wjazdem do tego nie ma
    > znaku
    > zakazu to sry.

    Sprawdz ta torie ze brak zakazu=pozwolenie na wjazd jeszcze pare
    razy... moze przy któryms mandacie uswiadomia cie ze w Polce jest
    ZAKAZ wjazdu do lasów. Zreszta wyzej juz ci przytoczylem przepis.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 40. Data: 2009-04-17 08:18:05
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Chcialem jeszcze zwrócic uwage, ze odszkodowanie
    w takiej a nie konkretnej wysokosci potrzebne jest mu
    zapewne do zaplacenia wlascicielowi za rozbicie sprzeta :)

    Yozwig
    VT&Qunak