    From: "Kefir" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wypadek a odszkodowanie NW
    Date: Thu, 16 Apr 2009 16:22:13 +0200

    Elou!
    <z...@g...com> wrote in message
    news:c7495b7b-7698-4e8f-aa71-eb7438b50286@r33g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > Twoje komentarze siegnely dna debilizmu.

    Sam sie podkladasz.

    > Ok, dzieki i sorry, ze zawracalem dupe. Po raz kolejny przekonalem
    > sie, ze na tym forum ciezko uzyskac rzeczowa wypowiedz bez wstawek
    > kilku ......
    >
    > Pozdrawiam i zegnam.
    >
    > p.s.
    > Skoro asfalst prowadzi do lasu, przed wjazdem do tego nie ma znaku
    > zakazu to sry.

    Wczesniej napisales:

    "W sumie nie mielismy zadnego oficjalnego uprawnienia :/ Trzeba by bylo to
    zbadac. Ogolnie to sie nie stalo w lesie, a zostalo tak zalatwione zeby nie
    bylo problemu z policja(podobno nic nie moga zrobic na lesnych drogach bo to
    nie drogi publiczne). "

    Wydaje mi sie ze krecisz i mozesz wmanewrowac sie w sytuacje w ktorej bedzie
    mozna Ci zarzucic probe oszustwa, chocby poprzez falszywe opisanie
    zdarzenia.
    Z wlasnego podworka: spowodowalem szkode na zlocie, poszkodowane byly 2
    motocykle kolegow. Sprawdzilem tzw "zasade domina" ;) Rzecz dziala sie na
    terenie osrodka wczasowego, czyli prywatnym, poza droga publiczna i tak tez
    opisalem w oswiadczeniach dla poszkodowanych. Nie mialem pewnosci czy
    odszkodowanie bedzie wyplacone jednak nie przyszlo mi do glowy kombinowac by
    zwiekszyc pewnosc wyplaty - to byloby oszustwo. Ubezpieczyciel nie
    zakwestionowal oswiadczenia i wyplacil odszkodowanie. Obecnosc Policji byla
    zbedna. Jesli jednak jest szpital i zwolnienie, bodajze, powyzej 7 dni to
    sytuacja sie komplikuje i moze byc Ci trudno nie narazic kolegi na
    konsekwencje a jednoczesnie wystapic o odszkodowanie "zdrowotne"Nie da sie
    zjesc ciastka i miec ciastka.
    Jesli chcesz lepszego swiata, zacznij od siebie: nie oszukuj i nie dawaj
    lapowek.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    weFAQ&v=qvj