  • 201. Data: 2012-02-23 10:37:36
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    AZ,

    Ladny link, ale gdzie te lokcie? Prosze skieruj mnie do konkretnego artykulu
    opisujacego ten problem motocykli sportowych.

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 202. Data: 2012-02-23 10:56:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.02.2012 10:33, AZ pisze:

    > Tak bo rower to to samo co motocykl...
    >
    > http://www.google.com/search?q=bol%C4%85ce+nadgarski
    +motocykle

    Co to są "nadgarski"?

  • 203. Data: 2012-02-23 10:59:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/23/2012 10:37 AM, Iguan_007 wrote:
    > AZ,
    >
    > Ladny link, ale gdzie te lokcie? Prosze skieruj mnie do konkretnego artykulu
    opisujacego ten problem motocykli sportowych.

    Jeżeli coś Ciebie nie dotyczy to jesteś w stanie uwierzyć w to jedynie
    po ujrzeniu artykułu w Internecie? Motocykle to nie samochód gdzie
    możesz sobie fotel podwyższyć/obniżyć, przysunąć/odsunąć, odchylić
    oparcie albo przybliżyć i ustawić kierownicę na odpowiedniej dla siebie
    wysokości więc tak jak wspomniał kakmar dużo tutaj zależy od wymiarów i
    wagi kierowcy i tego jaką pozycję może zająć na motocyklu. To, że Tobie
    wygodnie jest na R6 to nie znaczy, że jest to wygodny motocykl i każdemu
    będzie na nim wygodnie tak samo jak Tobie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 205. Data: 2012-02-23 11:01:18
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    AZ,

    Gdzie ja napisalem cokolwiek na temat komfortu w moim motocyklu? Napisalem ze Twoja
    historyjka o bolacych lokciach ponizej 120 jest smieszna. Bo jest. Wiec nie wiem co
    tutaj wyskakujesz z atakami ze "moj motocykl jest superwygodny". Czy Ty aby czytasz
    na co odpowiadasz?

    Natomiast To pytal do czego mi sportowy motocykl na co odpowiedzialem. Podalem
    wyraznie jakie zalety widze w nim w jezdzie po miescie. Podalem konkretne zalety
    jakie w nim widze. Mozesz sie z nimi nie zgadzac ale Twoje zdanie nie jest kryterium
    przy wyborze mojego motocykla.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 204. Data: 2012-02-23 11:01:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.02.2012 14:53, AZ pisze:

    > A może czas się nauczyć czytać?

    Ja czytać umiem. Tobie przydałaby się nauka myślenia...

    Zauważ, że chcąc nie chcąc twierdzisz, że na załączonych przez ciebie
    stronach jest dokumentacja trasy Wałęsy juniora sprzed tego wypadku. Co
    jest oczywistą brednią.

  • 206. Data: 2012-02-23 11:01:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/23/2012 10:56 AM, Andrzej Lawa wrote:

    +motocykle

    > Co to są "nadgarski"?

    Jakiś ty głupi Andrzejku... Dziękuję za potwierdzenie, że masz gówno do
    powiedzenia w temacie i jedyne co potrafisz to czepić się literówki
    którą i tak Google poprawił.

    Przywitaj się z kolegami.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 207. Data: 2012-02-23 11:02:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.02.2012 10:59, AZ pisze:

    > wagi kierowcy i tego jaką pozycję może zająć na motocyklu. To, że Tobie
    > wygodnie jest na R6 to nie znaczy, że jest to wygodny motocykl i każdemu
    > będzie na nim wygodnie tak samo jak Tobie.

    Owszem. Ale to oznacza także, że nie każdemu będzie tak niewygodnie jak
    tobie.

  • 208. Data: 2012-02-23 11:03:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.02.2012 11:01, AZ pisze:

    > Jakiś ty głupi Andrzejku... Dziękuję za potwierdzenie, że masz gówno do

    Urocze, debil mnie od głupich zwyzywał - to chyba należy uznać za
    komplement ;->

    > powiedzenia w temacie i jedyne co potrafisz to czepić się literówki
    > którą i tak Google poprawił.

    No, jak tak lubisz google to masz:

    http://www.google.com/search?q=bolące+nadgarstki+row
    ery&btnG=Szukaj

    > Przywitaj się z kolegami.

    Idź zapierdalać 200km/h na rowerze, bo inaczej będą cię nadgarstki boleć.

  • 209. Data: 2012-02-23 11:17:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-21 14:53, AZ pisze:

    To mnie zszokowało:

    http://motocykle-lodz.pl/uploads/imgs/flm_1311637419
    __273041_201406833240313_100001129920330_570847_2113
    26_o.jpg

    239 km/h w odległości 7m jeden za drugim?
    Masakra jakaś.

    A mi ostatnio przysłali zdjęcie z foto, gdy jechałem motocyklem 65 km/h
    na 50. Mogliby sobie darować. Wolniej nie da się jechać, bo się przewracam.
    ;)

  • 210. Data: 2012-02-23 11:19:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/23/2012 11:17 AM, Marcin N wrote:
> [...]
    __273041_201406833240313_100001129920330_570847_2113
    26_o.jpg

    > 239 km/h w odległości 7m jeden za drugim?

    Jak jeden za drugim? Dobrze jadą bo na szachownice.

    > A mi ostatnio przysłali zdjęcie z foto, gdy jechałem motocyklem 65 km/h
    > na 50. Mogliby sobie darować. Wolniej nie da się jechać, bo się przewracam.
    > ;)

    Z tyłu? Olej.

    --
    Artur