  • 181. Data: 2012-02-22 20:43:56
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 20 Feb 2012 22:55:52 +0100, "szufla" <b...@e...pl> wrote:
    > Niekoniecznie, wszystko zalezy w jaki sposob jebnal i jesli potem w
    nic nie
    > trafil to nawet mogl wyjsc z tego z niewielkimi polamaniami.
    > Obejrzyj kiedys MotoGp.

    No tylko on się nie wyłożył gładko jak to się dzieje na torach, tylko
    uderzył w samochód.
    Środek ciężkości motocyklista ma niżej niż nawet linia maski w takim
    SUVie. Nie ma raczej szans na to żeby uniknął bezpośredniego
    uderzenia ciałem w samochód.

  • 182. Data: 2012-02-22 20:47:30
    Temat: Re: Wypadek Walesy
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    >W dniu 2012-02-22 17:39, Ghost pisze:
    >>
    > i winny jest ten co niby wymusił), a po drugie jak najbardziej
    > ubezpieczalnia ma prawo do obniżenia ubezpieczenia z tytułu
    > niewystarczającej dbałości itd.

    W przypadku OC?

  • 183. Data: 2012-02-22 20:50:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 22 Feb 2012 10:11:47 +0100, Arek <a...@a...pl> wrote:
    > Ja też mam dla Ciebie zagadkę: dlaczego w Szwecji jadąc z dowolnego
    > punktu A do punkt B, osiąga się prawie dwukrotnie wyższą średnią
    > prędkość niż w polsce?

    Nie wiem gdzie po tej Polsce jeździsz, ale tak patrząc na średnie
    prędkości z Targeo (nie mówiąc o moich własnych doświadzeniach), to
    2x wyższe średnie trudno będzie osiągnąć gdziekolwiek poza niemiecką
    autostradą.

  • 184. Data: 2012-02-22 20:52:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Środek ciężkości motocyklista ma niżej niż nawet linia maski w takim
    > SUVie. Nie ma raczej szans na to żeby uniknął bezpośredniego uderzenia

    No chyba, ze NAPRAWDE mocno trzymal sie kierownicy. O ile lokcie za bardzo
    go nie bolaly, mogloby pojsc w moment obrotowy.

  • 185. Data: 2012-02-22 20:53:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-22 20:47, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > W przypadku OC?

    Tak.

  • 186. Data: 2012-02-22 20:57:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tak.

    Nie wiedzialem.

  • 187. Data: 2012-02-22 23:38:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/22/2012 08:52 PM, Ghost wrote:

    > No chyba, ze NAPRAWDE mocno trzymal sie kierownicy. O ile lokcie za
    > bardzo go nie bolaly, mogloby pojsc w moment obrotowy.

    Jak kiedyś posiedzisz dłużej na sportowym motocyklu niż tata sadza cię
    na cudzych to będziesz wiedział o co chodzi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 188. Data: 2012-02-23 08:59:54
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    AZ wrote :
    > Jak kiedyś posiedzisz dłużej na sportowym motocyklu niż tata sadza cię
    cudzych to będziesz wiedział o co chodzi.

    Daruj sobie. Nie jestes jedyna osoba ktora jezdzi na motocyklu sportowym i teoria o
    bolacych lokciach (!?) od jazdy ponizej 120km/h jest oczywista bzdura. Poszukalem
    troche w sieci i chyba jestes jedyna osoba ktora ma taki dziwaczny problem. Tak bez
    zlosliwosci, mysle ze albo zmyslasz albo rozciagasz swoje problemy na wszystkie
    motocykle sportowe. Natomiast grzebiac w sieci trafilem na na posty poczatkujacych
    motocyklistow narzekajacych na nadgarstki - tutaj bardziej doswiadczeni radza
    poprawic pozycje (nie lezec na rekach), popracowac troche na silowni oraz... wiecej
    jezdzic. A moze Ty za blisko samochodow jezdzisz i te bolace lokcie to od lusterek?
    Albo reumatyzm?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 189. Data: 2012-02-23 09:07:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.02.2012 09:29, szufla pisze:

    > Czyz 115 w momencie pieprzniecia to nie 200, 2sek wczesniej ?

    Jasne, hamowanie motocyklem z opóźnieniem 11,8m/s2... Czy to ptak? Czy
    to samolot? Nie! To supermotocyklista z chorej wyobraźni szufli!

  • 190. Data: 2012-02-23 09:15:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-02-2012 08:59, Iguan_007 pisze:

> [...]
    jezdzic. A moze Ty za blisko samochodow jezdzisz i te bolace lokcie to od lusterek?

    Chcesz przez to powiedzieć, że pozycja kierowcy na sportowym motocyklu
    należy do wygodnych?

    --
    pozdr. Rzędzimir