  • Data: 2012-02-22 09:00:48
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ji18e8$e2r$1@node2.news.atman.pl...

    > Ale byłeś czy może widziałeś w telewizji albo słyszałeś? Bo ja byłem 5 lat
    > temu i raczej nie zaobserwowałem żeby ludzie jeździli tam (akurat
    > Sztokholm i okolice) jakoś strasznie przepisowo, ot podobnie jak w Polsce.

    Bzdura. Jezdza zdecydowanie wolniej. Mam kontakt tez ze Szwedami w Polsce,
    nagminnie powtarzaja, ze polacy jezdza za szybko o wiele szybciej niz
    szwedzi. Mowie oczywiscie nie o szczylach tylko o doroslych facetach.
    Zapoznaj sie tez, ze sposobem naliczania mandatow jaki jest u nich. Bardzo
    konkretnie zniecheca do zbyt szybkiej jazdy. Dodam, ze przekroczenie o
    30km/h to przestepwstwo kryminalne. Tak, tak, dziewczynko, pleciesz trzy po
    trzy.