  • Data: 2021-12-20 12:29:02
    Temat: Re: Wypadek Szydło
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup
    W dniu 18.12.2021 o 18:14, r...@k...pl pisze:

    >No właśnie. Dla stwierdzenia czy to była kolumna, istotny jest kolor
    >lampek. Jak miała być kolumna to musiał być czerwony. A tymczasem od
    >początku tylko dywagacje: migali - nie migali, wyli - nie wyli i ani
    >razu nie spotkałem się z informacjami ani pytaniami na temat kolorów.

    Skoro prowadza kolumny uprzywilejowane, to pewnie czerwone swiatelka
    maja zamontowane.
    Czy maja przelacznik to nie wiem ... chyba powinni miec, bo jak jada
    bez kolumny, to nie powinni migac czerwony.

    O ile to w ogole ma znaczenie, bo woz pani premier pewnie tez
    swiatelka ma i mial wlaczone.

    Poza tym to sie gdzies na monitoringu nagrywalo, i chyba widac czy i
    jakie swiatelka mieli.

    Pytanie prawne dotyczy syren, bo same swiatelka nie tworza pojazdu
    uprzywilejowanego,
    chyba, ze jedzie w kolumnie uprzywilejowanej.
    A niestety monitoring gdzies przy drodze byl bez dzwieku.
    O ile to w ogole ma jakies znaczenie ... no ale jak sa uzna, ze nie
    ma, to w apelacji moga stwierdzic, ze ustawa jest przeciez jasna.

    A tak dodatkowo mowiac - to ostatnio jakos sporo pojazdow ma ciche te
    syreny, i slychac "w ostatnim momencie".

    J.