  • Data: 2021-12-21 18:49:24
    Temat: Re: Wypadek Szydło
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2021 o 12:03, J.F pisze:

    > Widac nie bylo na niej nic istotnego :-)

    Już tak.

    > Bo tak liczyc, ze nie ma innych kopii :-)

    "A kto powiedział że to przypadek?"

    > Ale efekt jest taki, ze ja slysze na moment przed tym jak jest tuz za
    > mna. Jak jedzie szybko, to troche malo czasu.

    Jak jedziesz szybko to karetka nie ma potrzeby cię wyprzedzać - radzili
    sobie dobrze kiedyś, zaczynają sobie przypominać. Korzystanie z
    uprzywielejowania w szybkim ruchu tulko pogarsza sprawę, bo zamiast
    jechać normalnie i szybko masz całyc czas burdel przed sobą.

    --
    Shrek