  • 81. Data: 2016-06-17 19:10:25
    Temat: Re: Wypadek
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 00:12, Liwiusz pisze:

    > Hint: tarcie nie zależy od powierzchni styku.

    A co to ma wspólnego z moją wypowiedzią?
    Czyżbym gdzieś/kiedyś stwierdził, że tarcie zależy od powierzchni styku?
    Nie przypominam sobie.

    > Na drugi raz zostań już przy swoim grammar nazi, by się nie błaźnić
    > zbytnio.

    Ta uwaga wydaje się co najmniej nieelegancka.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 82. Data: 2016-06-17 19:12:00
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 06:17, Shrek pisze:

    > Akurat w szkole uczyli, że od tego nie zależy.

    No to chodziłem do złej szkoły... :/

  • 83. Data: 2016-06-18 00:10:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-17 o 19:10, Akarm pisze:

    > A co to ma wspólnego z moją wypowiedzią?
    > Czyżbym gdzieś/kiedyś stwierdził, że tarcie zależy od powierzchni styku?
    > Nie przypominam sobie.

    "szybciej zahamuje pojazd, w którym jest większa powierzchnia styku z
    podłożem"

    > Ta uwaga wydaje się co najmniej nieelegancka.

    Ojej, bardzo mi przykro.

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2016-06-18 00:10:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-17 o 19:12, Akarm pisze:

    > No to chodziłem do złej szkoły... :/

    Po prostu kupiłeś kiepskie świadectwo, nawet porządnie się nie nauczyłeś
    czytać tego, co sam napiszesz.

    --
    Liwiusz

  • 85. Data: 2016-06-18 10:45:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 18 Jun 2016 00:10:32 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > "szybciej zahamuje pojazd, w którym jest większa powierzchnia styku
    > podłożem"

    No wg Ciebie i zahamuje szybciej z większa powierzchnią styku (nie
    pytam o tarcie) czy nie? :-)

    --
    Marek

  • 86. Data: 2016-06-18 12:38:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-06-18 o 00:10, Liwiusz pisze:
    > "szybciej zahamuje pojazd, w którym jest większa powierzchnia styku z
    > podłożem"

    Nadal nie widzę nic o tarciu.
    Natomiast co do powyższego zdania, to oczywiste dla mnie jest, że
    większa powierzchnia styku to zdecydowanie mniejszy wpływ uślizgu
    spowodowanego zanieczyszczeniami (piach, liście) oraz nagrzewaniem się opon.

  • 87. Data: 2016-06-18 12:53:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-18 o 12:38, Akarm pisze:

> [...]
    > większa powierzchnia styku to zdecydowanie mniejszy wpływ uślizgu
    > spowodowanego zanieczyszczeniami (piach, liście) oraz nagrzewaniem się

    Słuchaj, głąbie, nie będę cię uczył czytać twoich postów:

    "Od prędkości i współczynnika tarcia, czyli przy takiej samej prędkości

  • 88. Data: 2016-06-18 12:55:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-18 o 10:45, Marek pisze:

    > No wg Ciebie i zahamuje szybciej z większa powierzchnią styku (nie pytam
    > o tarcie) czy nie? :-)

    Nie wiem, ja tylko świadectwo kupiłem, ale zaraz pewnie Akarm przedstawi
    swoją teorię.

    --
    Liwiusz

  • 89. Data: 2016-06-18 13:23:00
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-06-18 o 12:53, Liwiusz pisze:
    > głąbie

    Zgodnie z moimi zasadami (patrz stopka) już nie zobaczę twoich postów.

  • 90. Data: 2016-06-18 13:53:44
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.06.2016 o 13:23, Akarm pisze:
> [...]
    > Akarm
    > http://www.bykomstop.avx.pl
    > Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelkiej maści

    Jesteś pewny że to jest "stopka"?

    --
    Czarek