-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wypadek
Date: Sat, 18 Jun 2016 12:53:43 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 21
Message-ID: <nk3987$d1b$1@node2.news.atman.pl>
References: <7m0nvtxu4f8g$.1lxoo4nkuoeji$.dlg@40tude.net>
<ni9tl6$rri$1@dont-email.me>
<57488967$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
<16d260xavf8aa$.hnhmr0hys9bd.dlg@40tude.net>
<nicih8$7tj$1@node2.news.atman.pl> <nicod3$ftq$1@dont-email.me>
<nicp7k$cnp$1@node1.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<1koqqh0yfk2fp.1s5je6w1rmiwt$.dlg@40tude.net>
<njjd4t$reh$1@node2.news.atman.pl>
<7pkjdjip65lq$.1qmqbtm2a7ca8.dlg@40tude.net>
<njjp1a$rt0$1@node1.news.atman.pl>
<575da8f9$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net> <njkcs9$hou$1@dont-email.me>
<njkf7j$ir8$1@node1.news.atman.pl>
<575dc5ef$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
<njki2v$bb$1@node2.news.atman.pl>
<575dddf2$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
<njkmpc$r4t$1@node1.news.atman.pl>
<57642f05$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<nk1sh8$2dq$1@node2.news.atman.pl>
<576524a9$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 5.172.237.157
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1466247239 13355 5.172.237.157 (18 Jun 2016 10:53:59
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Jun 2016 10:53:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.1.1
In-Reply-To: <576524a9$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2584080
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-06-18 o 12:38, Akarm pisze:
> W dniu 2016-06-18 o 00:10, Liwiusz pisze:
>> "szybciej zahamuje pojazd, w którym jest większa powierzchnia styku z
>> podłożem"
>
> Nadal nie widzę nic o tarciu.
> Natomiast co do powyższego zdania, to oczywiste dla mnie jest, że
> większa powierzchnia styku to zdecydowanie mniejszy wpływ uślizgu
> spowodowanego zanieczyszczeniami (piach, liście) oraz nagrzewaniem się
> opon.
Słuchaj, głąbie, nie będę cię uczył czytać twoich postów:
"Od prędkości i współczynnika tarcia, czyli przy takiej samej prędkości
szybciej zahamuje pojazd, w którym jest większa powierzchnia styku z
podłożem."
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.16 12:55 Liwiusz
- 18.06.16 13:23 Akarm
- 18.06.16 13:53 Czarek
- 18.06.16 14:01 cef
- 18.06.16 15:53 Marek
- 18.06.16 17:01 re
- 18.06.16 17:04 Liwiusz
- 18.06.16 17:06 Liwiusz
- 18.06.16 17:06 Liwiusz
- 18.06.16 17:14 Czarek
- 19.06.16 00:13 re
- 19.06.16 00:15 re
- 19.06.16 11:20 Czesław
- 19.06.16 11:31 Cavallino
- 19.06.16 12:20 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=