    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wypad foto-turystyczny, gdzie???
    Date: Mon, 12 Mar 2012 13:36:56 +0100

    "Iglo" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    [...]
    > Znam ten rodzaj relaksu :). Mam domek nad Bugiem. Wiem jak to jest,
    > jak czas stanie w miejscu a na drugim brzegu lądują dwie znajome
    > czaple :-). Coś pięknego.

    Widzę, że czujesz klimat... :)) Tu zwrócę jedynie uwagę, że stałe
    miejsce powoli znieczula na obecne tam bodźce - najtrudniej nam idzie
    fotografowanie w miejscach tak sobie znanych, że aż przezroczystych.

    > Mam prawie co weekend, bo tam przesiaduję, jak jest możliwość po
    > prostu mieszkam i dojeżdżam 180km do pracy codziennie. Czy warto?
    > Warto.. Stąd może pomysł na inny idustrial, a i szum morza może
    > uleczyć skołatane nerwy..

    Sam wiesz najlepiej... :)

    [...]
    > Dla takiego amatora jak ja i sztampowe widoczki będą rozwijające. Kto
    > wie, może się odważę :-)

    Ja uważam, że fotograficznie jednak nie są - widząc archetypiczny,
    "widokówkowy" widoczek, natychmiast człowiekowi wyłącza się myślenie
    i zanim się zorientuje, już ma "widokówkę" w aparacie i zadowolony idzie
    dalej. :) Rozwój jest w szukaniu tematu, we wgryzaniu się w temat,
    w selekcji, w poprawianiu, w drążeniu...

    Pozostaje życzyć udanego pleneru, no i jak zawsze: dobrego światła!

    Mariusz [mr.]