    From: nb <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wyniki czyszczenia na mokro
    Date: Thu, 21 May 2009 15:12:39 +0200

    at Thu 21 of May 2009 13:29, Matt wrote:

    > Jest moim zdaniem już dobrze, ale czy lepiej, niż było przed feralnym
    > początkowym czyszczeniem, to zostawiam każdemu do własnej oceny:
    >

    > http://img32.imageshack.us/img32/5681/53193324.jpg

    Bardzo dobry wynik. A spróbuj, tak jak napisane w instrukcji:
    ekspozycja +1 EV, zoom na nieskończoność i wtedy rób test.

    Ja już coś takiego przerabiałem i jeśli w testach z przysłoną 36
    wyszły ledwo widoczne a na 32 w ogóle niewidoczne, dałem sobie
    spokój z tą resztką.

    A burczenie aparatu podczas wyłączania - według instrukcji - to właśnie
    czyszczenie matrycy. Szkoda, że nie napisane dokładniej jak to działa.
    Strzepuje zanieczyszczenia? Co się z nimi dzieje? Bo za mieszacz kurzu
    to ja dziękuję.

    --
    nb