-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.amu.e
du.pl!moon.astro.amu.edu.pl!bori
From: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wynik eksperymentu cz. II [było: Re: jak oni to robią ?]
Date: Wed, 29 Jun 2011 20:52:52 +0200
Organization: Adam Mickiewicz University
Lines: 15
Message-ID: <a...@m...astro.amu.edu.pl>
References: <4df9f654$0$2446$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
<4dfa2336$1@news.home.net.pl> <itet2g$id7$2@inews.gazeta.pl>
<4dfc791b$0$2492$65785112@news.neostrada.pl>
<itmt95$711$1@inews.gazeta.pl>
<4e02761e$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<iu2afo$b65$1@inews.gazeta.pl>
<1ngdx0ha5vij3.aiuvsnayihkb$.dlg@40tude.net>
<iu98p6$qbc$2@inews.gazeta.pl>
<1bvpxspnmcsan$.2q9bffemqe63.dlg@40tude.net>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<a71ah8xarn77$.1oudr21o5h6v5$.dlg@40tude.net>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<iueapm$cr6$1@news.onet.pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<4...@p...pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<1...@p...pl>
<a...@m...astro.amu.edu.pl>
<1...@p...pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid>
NNTP-Posting-Host: moon.astro.amu.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
X-Trace: sodden.amu.edu.pl 1309373583 26095 150.254.66.120 (29 Jun 2011 18:53:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Jun 2011 18:53:03 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid>
User-Agent: Alpine 2.00 (BSF 1167 2008-08-23)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2380376
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 29 Jun 2011, 'Tom N' wrote:
> Tyle eksperymentów, kombinacji z przyrządami, obliczeń, żeby udowodnić, że
> zmiana ciśnienia w oponach nie wpływa na zmianę faktycznie pokonanej
> odległości przez pojazd w jednostce czasu.
No jak to nie wpływa, skoro wpływa? Na tysiącu km z tych 0.36% uzbiera się
"aż" trzy i pół kilometra! ;-)
Swoją drogą intuicyjnie podejrzewałem, że ten uślizg opony będzie jednak
większy, ale cóż, doświadczenie ma znaczenie rozstrzygające ;-)
Pozdrawiam :)
W.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.06.11 21:25 Tom N
- 29.06.11 23:06 RoMan Mandziejewicz
- 29.06.11 23:51 Wojtek Borczyk
- 30.06.11 03:30 J.F
- 30.06.11 07:44 Mirek Ptak
- 30.06.11 09:40 Michal Jankowski
- 30.06.11 23:10 Cavallino
- 30.06.11 23:04 Cavallino
- 01.07.11 00:04 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 00:06 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 00:15 Cavallino
- 01.07.11 00:18 Wojtek Borczyk
- 01.07.11 00:09 Cavallino
- 01.07.11 00:23 Cavallino
- 01.07.11 00:44 Wojtek Borczyk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=