  • Data: 2012-11-03 18:03:29
    Temat: Re: Wymuszenie pierwszeństwa
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-02 21:08, Deflegmator pisze:

    > Masz rację. Ale można by było to nieco lepiej zorganizować.

    Być może. Niemniej ja nie widzę tutaj niczego złego i wygląda
    to jak normalne skrzyżowanie spotykane dość często nie tylko
    w Polsce, ale w ogóle w Europie.

    > Albo
    > sieknąć po amerykańsku jebutne stopy dla każdej z równorzędnych z ulic
    > i zlikwidować przynajmniej te "inne niebezpieczeństwa",

    Wiesz, zasad panujących w USA bym nie mieszał, ponieważ powinny być
    stosowane takie, jakie są na Starym Kontynencie.

    > albo uczynić
    > ulicę, po której jedzie auto z kamerą, drogą z pierwszeństwem - bo tak
    > by było IMO bardziej intuicyjnie.

    Tutaj pozwolę sobie zaprotestować :) Ktoś tutaj wspominał, że
    skrzyżowania równorzędne stosuje się między innymi dla uspokojenia
    ruchu itd. To nie mam być droga, którą zamiast 40 (jak na znaku +
    dzieci + rożne inne kwestie) co drugi sobie przeleci 80 mając wszytko
    w poważaniu - są to miejsca, gdzie należy zwolnić, bardziej uważać itd.
    Jestem przeciwnikiem stawiania zasiek, kopania wilczych dołów, czy
    progów, ale niestety praktyka mówi, że są one w pewnych sytuacjach
    niezbędne. Zrobisz z pierwszeństwem tą "intuicyjną" to będzie trzeba
    progi postawić, by ludzie mogli wjechać z podporządkowanej i mieć
    na to szansę zgodną z przepisami.