  • 11. Data: 2011-08-02 22:22:41
    Temat: Re: Wymiana wahaczy w punto
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > nie wiem jak konkretnie we Fiacie ale na pewno Lemforder będzie
    > najlepszy, później TRW, Moog, Sasic (we francuskich), Boge i co tam
    > jeszcze jest markowego (wymieniłem sprawdzonych producentów do marek
    > niemieckich) resztę można sobie darować,

    Mechanik wspominał o trw, fast, qap czy coś i chyba boge.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 12. Data: 2011-08-02 22:24:22
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Wy sie tak nabijacie - mi wlasnie chcieli ukrasc w Poznaniu lusterko od
    > Audi 100 C4 z 91r. Stare, odrapane. Nawet elektryczne toto nie jest. Na
    > szczescie mam zlamany jeden zaczep przy "kolanku" i jak odgieli do tego
    > momentu to dalej dali sobie spokoj, bo nikt by im tego nie kupil i tak...

    A mnie jakiś debil ukradł oba plastiki przezroczyste na kierunkowskazach
    błotnikowych.
    Jakiś jebany kolekcjoner.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 13. Data: 2011-08-02 22:27:30
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    > Spierdalaj

    Powiedział wuj Zyga właściciel Punto ;-P

    p.

  • 14. Data: 2011-08-02 22:27:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-02 22:16, Michał Gut pisze:

    > jak napisze w c++ to tez ukradna jak nie zabezpieczy

    To niech dokupi do tego ze dwie prezerwatywy - w tv mówili,
    że zabezpieczają...

  • 15. Data: 2011-08-02 22:34:41
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Paweł W. w <news:j19mj7$3ti$1@news.task.gda.pl>:

    > Powiedział wuj Zyga właściciel Punto ;-P

    Oj tam, do lambdy dojdą wahacze i "błotnikowe plastiki" do MaszPunto

    --
    Tomasz Nycz

  • 16. Data: 2011-08-02 22:35:08
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    > A mnie jakiś debil ukradł oba plastiki przezroczyste na kierunkowskazach
    > błotnikowych.
    > Jakiś jebany kolekcjoner.

    \
    No to MaszPunto masz problem, bez tych plastików ani rusz :-P

    > zyga

    p.
    P.S. sonda lamda ok już? ;-)

  • 17. Data: 2011-08-02 22:36:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Zygmunt M. Zarzecki

    > O tym, że delphi jest do d już wiem.

    Sorry, że nie w temacie, ale słyszałem, że właścicielom Punt nieraz
    wypadają klocki. Czy Tobie też się to zdarza?

  • 18. Data: 2011-08-02 23:19:13
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Mechanik wspominał o trw, fast, qap czy coś i chyba boge.

    weź więc TRW czy Boge o ile ceny nie są dla Ciebie zaporowe,
    można skalkulować co się bardziej opłaca, ja wolę założyć np sworzeń wahacza
    Lemforder-a za 70zł (40 wymiana) i mieć spokój na min 150kkm na polskich
    dziurach niż zakładać jakiś szajs za 30zł (i wymianę 40zł) i go wymieniać co
    30kkm (w moim przypadku niespełna rok czasu),

    brat

  • 19. Data: 2011-08-03 23:02:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-08-2011 22:36, to pisze:

    > Sorry, że nie w temacie, ale słyszałem, że właścicielom Punt nieraz
    > wypadają klocki. Czy Tobie też się to zdarza?

    Właściciele punt zostawiają po sobie kleksy.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 20. Data: 2011-08-04 20:31:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 02 Aug 2011 20:10:30 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Potrzebuję wymienić wahacze z przodu, w fiacie punto 2. Jakich
    > producentów/marek tych wahaczy nie kupować?

    Dowolnych, nie pobłogosławionych przez Dyndę. Bo sonda lambda ucieknie :D

    --