  • 1. Data: 2010-01-28 14:32:50
    Temat: Wymiana uszczelki miski olejowej
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Witam.Czy wymieniał ktoś uszczelke miski olejowej w audi a4 1.9tdi,
    96rok.
    Dużo jest z wymianą roboty?

  • 2. Data: 2010-01-28 14:41:22
    Temat: Re: Wymiana uszczelki miski olejowej
    Od: szymo <s...@w...pl>

    maniek pisze:
    > Witam.Czy wymieniał ktoś uszczelke miski olejowej w audi a4 1.9tdi,
    > 96rok.
    > Dużo jest z wymianą roboty?
    ze pół dnia zejdzie. Nie wiem jak w A4 ale w astrze trzeba było naście
    śrub odkręcić olej zlać i naładować od nowa poza tym trochę było
    celowania z dystansami ale to dlatego że miałem inną uszczelkę niż
    oryginalna. tylko tak z poczuciem piękna przykręcaj cobyś jej nie
    przycisnął za bardzo bo też poleci.