  • 11. Data: 2010-02-10 14:39:25
    Temat: Re: Wymiana procesora - czy to ma sens
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-02-10 14:26, budda pisze:

    > na stronach Intela znalazłem, że procesory, które wymieniłem (E6400,
    > E6600, E6700) są w technologii 65 nm, w technologii 45 nm są E7xxx i
    > E8xxx.

    Są też 45nm E6xxx (nazywane ponownie dual core) obecnie na rynku nowych.

    >Czy różnica w wydajności między nimi jest duża,

    nieduża

    > i czy w te stare też warto zainwestować?

    Tez warto szczególnie jeżeli jeszcze podkręcisz.

    miab

  • 12. Data: 2010-02-10 14:53:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    > Zakładałeś chociaż raz C2D, widziałeś go z bliska?
    > Następny bajkopisarz.
    > Nóżki można ze śmiechu stracić :-)

    Jak dobrze pamiętam procki intela nie ma nóżek od czasów Pentium 4 5xx, więc
    dobry paru lat. Widziałem także wsadzane odwrotnie moduły oraz przycinane karty
    agp, bo "wycięcia" były w innych miejscach, dlatego tą anegdotę napisałem i
    zaznaczyłem, że to było na athlon x2.

  • 13. Data: 2010-02-10 16:04:50
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    qwerty pisze:

> [...]
    > przycinane karty agp, bo "wycięcia" były w innych miejscach, dlatego tą
    > anegdotę napisałem i zaznaczyłem, że to było na athlon x2.

    A co było na obiad dzisiaj w przedszkolu, pamiętasz?
    Napisz jeszcze coś śmiesznego.

  • 14. Data: 2010-02-10 17:12:15
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Jak dobrze pamiętam procki intela nie ma nóżek od czasów Pentium 4
    > 5xx, więc dobry paru lat

    Za to są tam "nibynóżki" wystające z socketa, które można zniszczyć samym
    ich dotknięciem.

    Nie wolno dotykać gniazda po wyjęciu procka.

    --
    Azarien

  • 15. Data: 2010-02-10 17:41:17
    Od: budda <n...@n...xx>

    W dniu 2010-02-10 18:12, Wiktor S. pisze:

    > Za to są tam "nibynóżki" wystające z socketa, które można zniszczyć
    > samym ich dotknięciem.
    >
    > Nie wolno dotykać gniazda po wyjęciu procka.

    o właśnie, i na co jeszcze uważać przy montażu? Z takimi rzeczami jak
    ram czy zasilacz sobie radzę, ale procesora jeszcze nie montowałem.

    --
    pozdrawiam,
    Grzegorz Olszewski

  • 16. Data: 2010-02-10 18:14:36
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    budda pisze:

    > o właśnie, i na co jeszcze uważać przy montażu? Z takimi rzeczami jak
    > ram czy zasilacz sobie radzę, ale procesora jeszcze nie montowałem.

    Witam
    Popatrz na to
    http://www.waterwheel.com/Guides/how_to/cpu/CPU.htm
    lub na to, to samo tylko po Polsku
    http://www.intel.com/cd/channel/reseller/asmo-na/eng
    /100617.htm
    Trochę przesadzają, ale ostrożności nigdy za wiele :-)
    Montaż tych procków jest stosunkowo łatwy.
    Wszystko opisane jest również w instrukcji płyty głównej i instrukcji
    załączonej do procesora, wraz z obrazkami.
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-02-11 08:20:57
    Od: "Grzegorz Kapusta" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Dawid" <m...@n...pl> napisał:

    > A co było na obiad dzisiaj w przedszkolu, pamiętasz?
    > Napisz jeszcze coś śmiesznego.

    Zamiast przeprosić za własną głupotę, to jeszcze pokazujesz jakim
    chamem jesteś. Brawo, tak trzymaj!

    GK

  • 18. Data: 2010-02-11 14:35:17
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Grzegorz Kapusta pisze:

    > Zamiast przeprosić za własną głupotę, to jeszcze pokazujesz jakim
    > chamem jesteś. Brawo, tak trzymaj!
    >
    > GK

    Najpierw pokaż gdzie ta głupota pajacu.
    Dzięki, tak będę trzymał, bo mam dosyć fachowców
    radzących by nie urwać nóżek, których brak.
    Takich debilnych porad jest tu coraz więcej, niestety.
    Chcesz widzieć chama, podejdż do lustra.
    *I co zabolało?*

  • 19. Data: 2010-02-11 20:57:58
    Od: budda <n...@n...xx>

    W dniu 2010-02-10 11:39, budda pisze:
    >[...]

    dziękuję wszystkim za odpowiedzi i rady.

    --
    pozdrawiam,
    Grzegorz Olszewski

  • 20. Data: 2010-02-12 11:02:38
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Dawid pisze:

    > http://www.waterwheel.com/Guides/how_to/cpu/CPU.htm
    Ale ohydnie się mazał z ta pastą pod koniec - w ten sposób to można ja
    tylko roznieść po całej MoBo :P

    Pzdr, OMSON