    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wymiana procesora - czy to ma sens
    Date: Wed, 10 Feb 2010 14:51:53 +0100

    Użytkownik "budda" <n...@n...xx> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hku32q$rk4$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > x) czy operacja się uda, tzn. czy jeśli włożę C2D to będzie to wszystko
    > działać, czy chipset, BIOS pociągnie?

    Jak bios rozpozna to pójdzie

    > x) czy będę musiał zmieniać jakieś parametry w biosie, np. napięcie prądu
    > zasilającego procesor?

    Jak masz ustawione na auto to nic.

    > x) czy warto kupić używany procesor, np. na Allegro?

    Jeżeli działa - tak.

    > x) czy to ma sens, czy będzie odczuwalna poprawa wydajności - czy szkoda kasy
    > i lepiej nie zawracać sobie głowy?

    Za leży ile kasy chcesz przeznaczyć. Jeżeli nie jest to dla ciebie majątek, to w
    grach powinieneś odczuć różnicę.

    > będę wdzięczny za odpowiedź na wszystkie lub niektóre pytania :)

    Tylko ostrożnie wkładaj, bo widziałem przypadki przy zmianie CPU osoba nie
    odblokowała dźwigienką gniazda i wyrwała procesor bez nóżek (athlon x2). ;)