  • Data: 2014-04-04 09:13:45
    Temat: Re: Wymiana opon - kilka pytań
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-03 17:23, Cavallino pisze:

    > Jak sie nie potrafi policzyć wartości swojej pracy do może się wydawać że za darmo.
    > Wymiana kół kosztuje ze 20 zł, godzina mojej pracy jest wielokrotnie więcej warta.

    A ile czasu marnujesz u gumiarza, na dojazd do niego, w kolejce? Jak dla mnie, jest
    to na ogół DłUŻSZY czas,
    bo ja koła zmieniam w ok. 20 minut, nie ma mowy żebym zawinął się tak szybko z
    wymianą w warsztacie.
    A targać z i do piwnicy i tak trzeba.

    BTW takie liczenie jest i tak bez sensu, bo np. ile kosztuje twój sen? Mycie zębów?
    Cokolwiek?
    Jeśli byś to wszystko podliczył w cenie "godziny pracy", to wyjdzie na to, że w
    zasadzie cały czas
    tylko tracisz - musiałbyś pracować 84 godziny tygodniowo żeby wyjść na zero...

    A pomyśl, ile traci Mark Zuckenberg, gdy sam robi sobie kanapkę! ;)