-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer01.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 23 Apr 2014 16:56:17 +0200
From: Trybun <I...@j...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wymiana oleju
References: <534fbbb8$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
<534fc028$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<534fca65$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
<534ff30e$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
<5350f5f0$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
<liqtc0$sgr$1@node1.news.atman.pl>
<5357937e$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
<lj8ers$nct$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lj8ers$nct$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <5357d483$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-46-112-220-63.play-internet.pl
X-Trace: 1398264964 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2160 46.112.220.63:1149
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2505
X-Received-Body-CRC: 1660189329
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531069
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-04-23 15:23, Maciek pisze:
> W dniu 2014-04-23 12:18, Trybun pisze:
>> A co z tym potencjalnym "rozszczelnieniem" silnika przy zamianie oleju
>> mineralnego na syntetyczny?
> Zastanawiałeś się ile milionów kilometrów musiałby mieć nawinięte
> silnik, żeby z współczesnych olejów mineralnych mogło zostać tyle
> nagaru, aby dało się tym coś uszczelnić? Poza tym na ch* Ci silnik
> uszczelniony nagarem? Jeśli syntetyk coś z tego Twojego wypłucze, to
> sobie dolej zagęszczacza oleju i jedź na giełdę :-P
>
> PS: Te historie o "rozszczelnianiu" to chyba jeszcze z czasów Fiatów
> 126p, wczesnych Polonezów i wszelkich smarowideł z tego okresu, które
> być może miały też wtedy funkcje uszczelniające, że o wspomnianych przez
> Ciebie właściwościach progo-konserwacyjnych nie wspomnę :->
>
Nie mam się co zastanawiać - właśnie Polonez z przebiegiem jakieś 50 000
km. Byłem świadkiem gdy mechanik go rozbierał. Oczywiście jeździł na
mineralnym. Było w nim jakieś 2 kg różnego paskudztwa które się
wytraciło z oleju, a więc ma się co rozszczelnić, tym bardziej gdy auto
ma na pewno więcej przejechane niż te 50000 w Polonezie.
A gdyby tak odwrócić pytanie - po co mi czysty silnik, bez nagarów,
skoro w ciągu roku muszę się porządnie postarać aby przejechać więcej
niż 5-6000 km?
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.14 20:57 Maciek
- 23.04.14 20:59 Maciek
- 23.04.14 21:02 Maciek
- 24.04.14 11:51 Nathan
- 27.04.14 17:16 Mumin
- 27.04.14 22:20 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=