  • Data: 2014-04-23 12:19:29
    Temat: Re: Wymiana oleju
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-18 12:34, cef pisze:

    > Jeśli zadzwonienie do sprzedawcy/dealera/ASO czy gdziekolwiek Cie
    > przerasta,
    > to szukaj w księgarni.

    No nie żartuj sobie, sprzedawca/dealer jest po to aby sprzedawać a nie
    udzielać darmowych rad.

    Szukam w księgarniach, tylko wszyscy robią wielkie oczy na pytanie o
    taką książkę instrukcyjną. A księgarnia techniczna (jedyna jaką znam na
    okolicę) w Poznaniu właśnie została zamknięta.

    > W takim razie nie ma specjalnie znaczenia co zalejesz, bo jak był
    > minerał, to wiadomo dlaczego i cały zakup jest nietrafiony :-)
    > Lej syntetyk.

    I właśnie ku temu się coraz bardziej skłaniam, dzięki.