  • Data: 2014-04-23 12:18:14
    Temat: Re: Wymiana oleju
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-18 12:04, Pablo Eldiablo pisze:

    > Bardzo trudno znaleźć, na dniach będę w Poznaniu, to może dostanę w
    >
    > księgarni technicznej, bo w mniejszych miastach szybciej można by kupić
    >
    > gwiazdkę z nieba niż instrukcję obsługi do tych aut. W necie tak samo
    >
    > nie ma. Tak, benzyniak to Chevrolet.
    >
    > Chodzi o to że nie wiadomo jakiego oleju używali poprzedni właściciele.
    >
    > Jeżeli używali mineralnego a ja teraz wleję syntetyk to może się zrobić
    >
    > szambo...
    >
    > To sa jakies urban legends - wlej taki olej, jaki jest przewidziany przez
    producenta silnika. Zawsze warto lac oleje syntetyczne, bo maja o wiele lepsze
    wlasciwosci smarne, a do tego zazwyczaj maja lepsze dodatki niz tanie oleje
    mineralne.

    > Jaki to chevrolet, ze nie mozesz w sieci znalezc informacji o oleju?
    >
    > pablo

    Ale chodzi nie o klasę lepkości tylko o rodzaj - syntetyk czy minerał? A
    o tym w instrukcjach obsługi nie ma ani słowa.

    Niestety nie ma. Może dla tego że jest to model którego już nie
    produkują. Instrukcja po polsku do każdego obecnie produkowanego modelu
    jest dostępna na oficjalnej stronie Chevroleta, jednak tylko dla modeli
    będących w produkcji.