  • 21. Data: 2010-11-02 16:23:45
    Temat: Re: Wymiana koła dwumasowego. Jaki koszt.
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-11-02 15:51, Waldek Godel wrote:

    > Ulotce? nie czytam ulotek, wolę czytać raporty rynkowe, np. te które mówią,
    > że Valeo robi rocznie 8-10 milionów euro sprzedaży, z czego 80% idzie na
    > rynek OEM, czyli do montażu do samochodów w fabrykach.
    > W fabrykach PSA, VAG, Mercedesa, Porsche i paru jeszcze innych.

    I czego ma ta wysoka sprzedaż dowodzić ? Bo napewno nie faktu iż jest to
    produkt wysokiej jakości. Przeważnie to co sprzedaję się w największych
    ilościach to towar niskiej jakości (bo jest po prostu tańszy) lub jest
    to moda.

    > Jak nie masz zaufania do producenta samochodu - nie kupuj go. Proste.

    Producenta samochodu ?! Znowu coś Ci się pozajączkowało ?

    > Jest bardzo duża szansa, że koło dwumasowe które będzie wymieniane na
    > jednomasowe będzie własnie od Valeo. Stuprocentowa, jeżeli auto jest od PSA
    > lub Renault.

    Tylko dlaczego miałbym wymieniać sprawne koło dwumasowe na ten wynalazek
    ? Przekonaj mnie zaletami.

    > takie same oszołomstwo.

    Acha.. To ja zapytam tak: Magnetyzer już założyłeś ? Bo ich brak
    stosowania to też zmowa producentów przeciwko jakże skutecznemu
    polepszeniu <tu sobie wpisz czego>.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 22. Data: 2010-11-02 17:27:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 16:23:45 +0100, Yans van Horn napisał(a):

    > Tylko dlaczego miałbym wymieniać sprawne koło dwumasowe na ten wynalazek
    > ? Przekonaj mnie zaletami.

    Nieee.. nie ma sensu. Nie darmo stare przysłowie mówi "mądrej głowie dość
    dwie słowie" czy jakoś tak.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 23. Data: 2010-11-02 17:36:16
    Temat: Re: Wymiana ko3a dwumasowego. Jaki koszt.
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Tyle, ze to sa bzdury.
    > Pompowtryskiwacze w samochodach osobowych stosowala tylko grupa VAG.
    > Mercedes nigdy nie montowal pompowtryskiwaczy.

    A to ci ciekawostka.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2010-11-02 17:45:01
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-02 16:23, Yans van Horn pisze:

    > Producenta samochodu ?! Znowu coś Ci się pozajączkowało ?

    Spokojnie standardowa technika Waldka. Zaraz się dowiesz, że napisałeś,
    że nie należy stosować oryginalnych części. Bowiem to zgodnie z jego
    dość osobliwą logiką jest jednoznaczne.

    A.

  • 25. Data: 2010-11-02 17:49:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-02 17:45, Arek (G) pisze:

    > Spokojnie standardowa technika Waldka. Zaraz się dowiesz, że napisałeś,
    > że nie należy stosować oryginalnych części. Bowiem to zgodnie z jego
    > dość osobliwą logiką jest jednoznaczne.

    To akurat proste. Skoro nie ma zaufania do VALEO, to nie może mieć
    zaufania do Mercedesa, VAGa itp. tj. marek które wyposażają swoje
    samochody w części zamienne tej marki.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 26. Data: 2010-11-02 18:35:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 17:49:52 +0100, DoQ napisał(a):

    > To akurat proste. Skoro nie ma zaufania do VALEO, to nie może mieć
    > zaufania do Mercedesa, VAGa itp. tj. marek które wyposażają swoje
    > samochody w części zamienne tej marki.

    jak widać powyżej, wcale takie proste nie jest, to trzeba mieć IQ może
    nawet z 30 albo i wyższe, żeby to zrozumieć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 27. Data: 2010-11-03 11:11:27
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-11-02 18:35, Waldek Godel wrote:

    > jak widać powyżej, wcale takie proste nie jest, to trzeba mieć IQ może
    > nawet z 30 albo i wyższe, żeby to zrozumieć.

    Ciekawe jakie IQ trzeba mieć zeby zrozumieć że chodziło o Valeo jako
    wytwórcę tego sprzęgła/koła zamachowego, które zastępuje dwumasę. I
    przez tego właśnie producenta opisywane jest jako panaceum na wszelkie
    bolączki.

    Zrozumiałeś ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 28. Data: 2010-11-03 11:26:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 11:11:27 +0100, Yans van Horn napisał(a):

> [...]
    > wytwórcę tego sprzęgła/koła zamachowego, które zastępuje dwumasę. I
    > przez tego właśnie producenta opisywane jest jako panaceum na wszelkie

    Które zastępuje dwumasę Valeo. Zrozumiałeś?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 29. Data: 2010-11-03 11:32:02
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-11-03 11:26, Waldek Godel wrote:

    > Które zastępuje dwumasę Valeo. Zrozumiałeś?

    Która się przedwcześnie rozleciała. Rozumiesz ?

    Może warto aby nauczyli się robić nierozlatujące dwumasy.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 30. Data: 2010-11-03 13:19:13
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości
    > Może warto aby nauczyli się robić nierozlatujące dwumasy.

    I zabili kurę znoszącą złote jajka? Zapomnij.

    --
    pozdrawiam
    kml