-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wymiana czynnika chłodzącego w klimatyzacji
Date: Tue, 2 Mar 2010 08:54:49 -0600
Organization: http://onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <h...@p...onet.pl>
References: <h...@p...onet.pl> <hmgt1n$kr7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<h...@p...onet.pl> <s...@l...institute.com>
<8lapiweo31r1$.1hp1d0oxbcgah.dlg@40tude.net>
<h...@p...onet.pl> <hmik7n$1jam$1@news2.ipartners.pl>
<h...@p...onet.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1267542032 23063 204.248.56.195 (2 Mar 2010 15:00:32 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Mar 2010 15:00:32 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <h...@p...onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2260334
[ ukryj nagłówki ]"Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
news:hmidlo.424.0@poczta.onet.pl...
> "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> wrote in message
> news:hmik7n$1jam$1@news2.ipartners.pl...
>> Pszemol pisze:
>>> Samo podciśnieniowe odessanie czynnika chłodzącego spowoduje
>>> pozostawienie dużej ilości oleju w układzie klimatyzacji.
>>
>> A to olej w próżni zachowuje się inaczej niż woda?
>
> Raczej tak, bo czym byś naoliwił pompę próżniową gdyby olej parował?
Szczerz mówiąc nie daje mi spokoju to Twoje pytanie :-)
Warto byłoby znaleźć jakieś wiarygodne dane na ten temat...
Dla wody punkt wrzenia przy określonej temperaturze i ciśnieniu
jest dostępny wszędzie - dla oleju nie znalazłem...
Ale przekartkowałem jeszcze raz instrukcję serwisową tej mojej starej
toyoty i na stronie AC-20 http://www.turboninjas.com/camry/ac.pdf
jest podana ilość oleju jaką trzeba dodać do systemu przy wymianie
konkretnych podzespołów. Np. wymiana osuszacza, dodać 10cc oleju.
Wymiana parownika, dodać 40cc oleju.
Wniosek dla mnie z tego płynie jeden: olej nie ulatnia się z systemu
przy ewakuacji gazów - gdyby się ulatniał to należałoby za każdym
razem dodawać pełny ładunek oleju...
Najwyraźniej więc olej nie paruje jak woda - no chyba że robię gdzieś
błąd w rozumowaniu, to mnie popraw :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.10 20:39 ALGI
- 02.03.10 21:18 Pszemol
- 02.03.10 21:47 Tomasz Pyra
- 02.03.10 22:02 Pszemol
- 02.03.10 22:08 Bydlę
- 03.03.10 08:54 DoQ
- 03.03.10 11:10 Jakub Witkowski
- 03.03.10 11:15 Jakub Witkowski
- 03.03.10 14:49 Pszemol
- 03.03.10 16:05 Pszemol
- 03.03.10 20:11 Marcin
- 03.03.10 20:22 Pszemol
- 09.03.10 12:38 Artur M. Piwko
- 09.03.10 14:17 Bydlę
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=