-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wymiana czynnika chłodzącego klimatyzacji - czy prawidłowo
Date: Sun, 13 Jun 2010 12:49:31 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 33
Message-ID: <hv2d3t$ia7$1@inews.gazeta.pl>
References: <hv0oed$8jr$1@news.net.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 213-199-218-179.tktelekom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1276426173 18759 213.199.218.179 (13 Jun 2010 10:49:33 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Jun 2010 10:49:33 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: cita
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2288475
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Miki" <s...@i...eu> napisał w wiadomości
news:hv0oed$8jr$1@news.net.icm.edu.pl...
> Zastanawia mnie po co w maszynie do wymiany czynnika znajdują się 2 węże -
> niebieski i czerwony?
> Byłem ostatnio na wymianie czynnika i procedura wyglądała mniej więcej
> tak:
>
> 1) podłączenie czerwonego wężyka
> 2) spuszczenie czynnika chłodzącego - jakieś 20 minut
> 3) przygotowanie próżni w układzie (15 minut)
> 4) kontrola szczelności (czy próżnia się utrzyma przez 5-10 minut)
> 5) załadowanie oleju
> 6) załadowanie czynnika
>
> Czy taki flow jest prawidłowy? Czy maszyna do obsługi klimatyzacji
> spuszcza z samochodu czynnik z olejem do osobnego pojemnika a łąduje nowy
> czynnik i olej z innego za pomocą tego samego przewodu?
>
Jesli wszystlo jest sprawne to czynnik odsysa sie po to, zeby zmierzyć ile
go jest i napełnić nim (tym samym) klime ponownie, ew. jesli brakuje
uzupełnia sie brakującą częśc swieżym.
Czynnik sie nie zyżywa, jednak ulatnia sie w normalnej eksploatacji (gdziesz
wyczytalem ze z szybkośćią ok 10-15% na rok)
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE
Dwa ogony Irma i Myszka
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.10 16:27 Pszemol
- 13.06.10 17:04 Kuba \(aka cita\)
- 13.06.10 17:10 Waldek Godel
- 14.06.10 09:15 Heraklit
- 14.06.10 11:03 Jan Kowalski
- 14.06.10 14:20 Pszemol
- 14.06.10 15:35 Filip KK
- 14.06.10 15:38 Przemysław Czaja
- 14.06.10 21:47 Kuba \(aka cita\)
- 14.06.10 22:28 Pszemol
- 15.06.10 19:04 Kuba \(aka cita\)
- 16.06.10 00:57 Pszemol
- 16.06.10 14:57 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=