eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWymiana czynnika chłodzącego w klimatyzacji › Re: Wymiana czynnika chłodz?cego w klimatyzacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wymiana czynnika chłodz?cego w klimatyzacji
    Date: Tue, 2 Mar 2010 08:43:50 -0600
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <h...@p...onet.pl> <hmgq4n$b3c$1@news.onet.pl>
    <h...@p...onet.pl> <hmgtl1$ksq$1@news.onet.pl>
    <h...@p...onet.pl> <hmgvk0$qim$1@news.onet.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <b...@4...com>
    <h...@p...onet.pl>
    <n...@4...com>
    <h...@p...onet.pl> <hmj6eu$dsg$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1267541383 20991 204.248.56.195 (2 Mar 2010 14:49:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Mar 2010 14:49:43 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <hmj6eu$dsg$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2260331
    [ ukryj nagłówki ]

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hmj6eu$dsg$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w
    >> "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >>>>To nie jest tak że jest jakaś magiczna prawidłowa temperatura...
    >>> No to po cholere mi taki przyrzad, po ktorym nadal nic nie bede
    >>> wiedzal ? :-)
    >> Nie doczytałeś kolejnych zdań... Nie jest istotna temperatura wylotu sama
    >> w sobie a różnica temperatur tej z wylotu klimy i tej na zewnątrz auta.
    >
    > Ale konkretnie nie podales, to skad bede wiedzial czy dobrze ? :-)

    Porównasz sobie z innym, podobnym do Twojego samochodem :-)
    Albo przedzwonisz do warsztatu i Ci powiedzą ile powinno być tych
    stopni róznicy dla Twojego auta przy jakim ustawieniu dmuchawy.
    Albo zmierzysz na wiosnę i w jesieni i sprawdzisz czy wydajność
    spada z czasem czy pozostaje taka sama :-)

    >>> A te cisnienia w klimie to jakie maja byc ?
    >> Akurat ciśnienia są konkretnie wskazane w instrukcji serwisowej auta.
    >> Moja jest tutaj: http://www.turboninjas.com/camry/ac.pdf
    >> Zależą trochę od temperatury powietrza na zewnątrz pojazdu
    >> i od ilości czynnika chłodzącego jaki pozostał wewnątrz.
    >
    > Czyli najpierw musze znalezc swoja instrukcje.
    > A moze popatrzec czy gdzies nie ma wziernika.

    Wziernik to fajna rzecz, ale nie każde auto to ma.

    > A moze pojechac do fachowca :-)

    Zawsze masz i miałeś taką opcję :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: