  • 41. Data: 2012-02-09 12:14:29
    Temat: Re: Wymiana akumulatora - zagadka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pablo eldiablo" napisał w wiadomości
    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał(a):
    > Prawdziwy facet piwo otworzy dowolnym narzędziem ;-p

    >Prawdziwy facet odkręca śrubki od klem palcami ;-)

    Smiej sie smiej, ale kiedys mialem klemy inne, z duza motylkowa
    nakretka.

    Albo cos takiego
    http://allegro.pl/klema-klemy-samozaciskowe-akumulat
    ora-komplet-i2063417180.html

    J.

  • 42. Data: 2012-02-09 12:17:01
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    wit wrote:

    > Zdziercy! ASO Hondy mi powiedziało, że za wymianę żarówki nie biorą
    > nic! Tylko za żarówkę. 450zł biorą za tą żarówkę.

    jeżeli nie żartujesz, to masakra jakaś jest.

    Tylko czekam czasów kiedy klocki hamulcowe będą zintegrowane z tarczą i
    półosią i zamienniki będą do tego zakazane.
    Że to nastąpi to nie wątpię.

  • 43. Data: 2012-02-09 12:50:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-09 10:16:40 +0000, "glang" <g...@o...pl> said:

    > a swoją drogą aż boje się myśleć jakbym musiał u siebie wymienić. aku
    > gdzieś w nadkolu :))
    > jak sąsiadka poprosiła mnie o odpalenie na kable swojego Polo to
    > niestety po 10 minutach szukania klem poddałem się

    Ale zazwyczaj w takich sytuacjach producent montuje + i - dostępne w
    komorze silnika.
    Właśnie do odpalania...

    --
    Bydlę

  • 44. Data: 2012-02-09 13:05:25
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 09.02.2012 glang <g...@o...pl> napisał/a:

    > kup sobie klucz regulowany :))

    Nie podejdzie :) Po za dychą wszystkie muszą być nasadowe :)

    Do instrukcji twardo nie zaglądałeś?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 45. Data: 2012-02-09 14:28:29
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    frank drebin <b...@v...pl> wrote:
    > jeżeli nie żartujesz, to masakra jakaś jest.

    Honda Civic VIII, palnik D2R. Może to nie jest taka o "żarówka", ale 450
    zeta też nie kosztuje. A PY21W mają w cenie 20 zł - wymiana również za
    friko, choć to im się może nie opłacać bo wymaga zdzierania nadkola ;)

    wit

  • 46. Data: 2012-02-09 14:53:08
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > W mi znanych jest potrzebny jeden do klem i drugi do odkręcenia
    > mocowania aku. W jakim jeden wystarcza?

    w124. Klucz 13.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 47. Data: 2012-02-09 20:12:27
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    [..]

> [...]
    > plusowej, 13 do kabli mocowanych do nakładki na klemę plusową i długa 15
    > bądź długi torx 30 do odkręcenia mocowania. Nie wiem co za łoś to

    a już myślałem, że trzeba silnik wyciągać...

  • 48. Data: 2012-02-09 20:17:43
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-09 20:12, V-Tec pisze:
    > W dniu 2012-02-09 08:44, Krzysiek Kielczewski pisze:
    > [..]

    > a już myślałem, że trzeba silnik wyciągać...

    Hehe... u mnie akumulator można wykręcić bez podnoszenia maski :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 49. Data: 2012-02-09 21:39:46
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-02-09 20:17, Grejon pisze:
    [..]

    > Hehe... u mnie akumulator można wykręcić bez podnoszenia maski :)

    a co, trzeba otworzyć tylne drzwi i podnieść kanapę? Czy mówisz o jakimś
    dostawczaku z aku pod skrzynią?

  • 50. Data: 2012-02-09 22:42:02
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Zagadka jest prosta: ilu narzędzi potrzeba do wymiany akumulatora w
    > renault kangoo @2004?

    > PS: od razu podpowiem - dwa (jak w normalnych samochodach) nie
    > wystarczą.

    ciesz się, że to nie Opel Sintra, w tym aucie wymiana akumulatora zajmuje
    kilka godzin mechanikowi,

    brat