  • 1. Data: 2012-02-08 23:19:14
    Temat: Wymiana akumulatora - zagadka
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Zagadka jest prosta: ilu narzędzi potrzeba do wymiany akumulatora w
    renault kangoo @2004?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: od razu podpowiem - dwa (jak w normalnych samochodach) nie
    wystarczą.

  • 2. Data: 2012-02-08 23:33:42
    Temat: Re: Wymiana akumulatora - zagadka
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski
    >
    > PS: od razu podpowiem - dwa (jak w normalnych samochodach) nie

    No przecież aku w nim jest na wierzchu. Co popsułeś, że musiałeś podejść
    z kątówką do tematu? Klemę? :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-02-08 23:35:00
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:
> [...]
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski
    >
    > PS: od razu podpowiem - dwa (jak w normalnych samochodach) nie
    zaraz zaraz, w normalnych samochodach wystarczy jeden klucz :)

  • 4. Data: 2012-02-08 23:36:09
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski
    >
    > PS: od razu podpowiem - dwa (jak w normalnych samochodach) nie

    to coś z kategorii - ilu narzędzi trzeba żeby wymienić
    świece w Renault Vel Satis 3.5 ?
    (podpowiadam ze trzeba silnik wyciągnąć od spodu, rozbierając zawieszenie)

    pozdrawiam!

  • 5. Data: 2012-02-08 23:36:29
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-02-08 23:35, frank drebin pisze:

    > zaraz zaraz, w normalnych samochodach wystarczy jeden klucz :)

    Chcesz mi powiedziec, ze np 13 zakrecane sa klemy?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 6. Data: 2012-02-08 23:39:45
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnjj5t6u.q1h.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
> [...]
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski
    >
    > PS: od razu podpowiem - dwa (jak w normalnych samochodach) nie

    Strzelam: klucz płaski 10 do klem, 13 sztorcowa do śruby mocującej
    akumulator, torx do odkręcenia pokrywy akumulatora, wkrętak Philips do
    odkręcenia czegoś zamontowanego na pokrywie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2012-02-08 23:56:37
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-02-08 23:39, yabba pisze:
> [...]
    > torx do odkręcenia pokrywy akumulatora, wkrętak Philips do odkręcenia czegoś

    Kolego... 8-ma do klem ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 8. Data: 2012-02-09 00:03:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:jguuit$5lj$1@pyro.tvk.wroc.pl...

    > Kolego... 8-ma do klem ;-)

    To samochód na F, tam może być różnie. :)

    Tak, masz rację. Do klem to raczej 8.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2012-02-09 00:03:21
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Lut, 23:19, Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    wrote:
    > Zagadka jest prosta: ilu narzędzi potrzeba do wymiany akumulatora w
    > renault kangoo @2004?

    > PS: od razu podpowiem - dwa (jak w normalnych samochodach) nie
    > wystarczą.

    to moze prosciej wymienic same plyty w aku + elektrolit? :)

    WS

  • 10. Data: 2012-02-09 00:19:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-02-2012 23:36, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Chcesz mi powiedziec, ze np 13 zakrecane sa klemy?

    U mnie wystarczy jeden klucz, klemy odkręca się ręką.

    --
    pozdr. Rzędzimir