eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWylany AmortyzatorRe: Wylany Amortyzator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
    unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Wylany Amortyzator
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <562ea140$0$9562$65785112@news.neostrada.pl>
    <1juma9nf1a0g$.1cnskhp4rcw2j$.dlg@40tude.net>
    <562fd670$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgs7kkqd1zss$.1mhlzj5tq8fhc.dlg@40tude.net>
    <e...@g...com>
    <1qfi8bdcbwicm$.9is2vguto3bv.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <qa210fgfwg1e$.41omfyhhi80e$.dlg@40tude.net>
    <118ldxpqmuqen$.ysqivmn3j3gz.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <xxfenjl1h2vy.mjy9rmc97p51$.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>
    <1sloohuf4s54y$.16l1d2stbgcwg.dlg@40tude.net>
    <a...@g...com>
    <7jp5bfeja561.2uvnlegwgdiv$.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <bejkbgqwqdup$.fl5n627b7yo$.dlg@40tude.net>
    <7...@g...com>
    Date: Sun, 1 Nov 2015 00:52:48 +0100
    Message-ID: <7...@4...net>
    Lines: 12
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1446335580 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 650 89.77.179.152:5986
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2184
    X-Received-Body-CRC: 1335266460
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571391
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 31 Oct 2015 16:00:06 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Z netu się dowiedziałes i rzniesz eksperta.

    Akurat o zawieszeniach w samochodzie to coś tam wiem ;)
    A jak ustawiać kąt MacPhersona to przeczytałem - w instrukcji serwisowej.
    Z netu to dowiedziałeś się Ty - wczoraj z pl.misc.samochody, bo wcześniej
    sądziłeś że się to skręca obciążone samochodem.

    Potem jeżdżą takie auta z jednym kołem w pozytywie, a drugim w negatywie.
    Bo ktoś właśnie skręcił nie rozumiejąc co robi, a wyjdzie zazwyczaj w
    prawo, bo w tą stronę się napnie układ podczas dokręcania śrub.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 02.11.15 11:09 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: