eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWyłączenie przekierowań w PlayRe: Wyłączenie przekierowań w Play
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Wyłączenie przekierowań w Play
    Date: Mon, 18 Jan 2010 23:20:12 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <hj2mqt$752$1@news.onet.pl>
    References: <hiuqeb$ejn$1@inews.gazeta.pl> <hj22r9$6kk$1@newsread1.aster.pl>
    <hj26pl$m9s$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: static-81-219-52-170.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1263853213 7330 81.219.52.170 (18 Jan 2010 22:20:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jan 2010 22:20:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.1.5)
    Gecko/20091204 Thunderbird/3.0
    In-Reply-To: <hj26pl$m9s$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:987539
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-01-18 18:46, SDD wrote:

    >> I nie jest to kwestia usługi "Już w zasięgu".
    >> To się pojawiło OIDP wraz z nastaniem UMTS. Kiedyś dzwoniący dostawał
    >> sygnał zajętości. Teraz dostaje komunikat głosowy o treści "Abonent jest
    >> zajęty".
    >
    > A co tu usluga ma do rzeczy?
    > Centrala dostaje sygnalizacje ze numer abonenta B jest zajety i odtwarza to
    > co jej zaprogramowali - moze to byc zajetosc, moze byc komunikat a moze tez
    > skoczny obertas.
    >
    >> Niektóre BTS-y oferują opcję zaczekania na linii, itp. - domniemywam, że
    >> to właśnie w takim celu te "przekierowania" są na stałe włączone.
    >
    > Jakiego zaczekania na linii? Moze chodzi Ci o usluge "polaczenie
    > oczekujace"? Wszystkie sieci ja oferuja na wszystkich swoich BTS-ach, tylko
    > nie w kazdej ofercie jest dostepna.

    Akurat to, o czym piszecie, to nie jest zwykłe "call waiting", tylko
    usługa sieci inteligentnej. Operatorzy doszli do wniosku, że należy
    zmaksymalizować prawdopobieństwo nawiązania rozmowy :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: