eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWyłączenie przekierowań w PlayRe: Wyłączenie przekierowań w Play
  • Data: 2010-01-18 22:20:12
    Temat: Re: Wyłączenie przekierowań w Play
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2010-01-18 18:46, SDD wrote:

    >> I nie jest to kwestia usługi "Już w zasięgu".
    >> To się pojawiło OIDP wraz z nastaniem UMTS. Kiedyś dzwoniący dostawał
    >> sygnał zajętości. Teraz dostaje komunikat głosowy o treści "Abonent jest
    >> zajęty".
    >
    > A co tu usluga ma do rzeczy?
    > Centrala dostaje sygnalizacje ze numer abonenta B jest zajety i odtwarza to
    > co jej zaprogramowali - moze to byc zajetosc, moze byc komunikat a moze tez
    > skoczny obertas.
    >
    >> Niektóre BTS-y oferują opcję zaczekania na linii, itp. - domniemywam, że
    >> to właśnie w takim celu te "przekierowania" są na stałe włączone.
    >
    > Jakiego zaczekania na linii? Moze chodzi Ci o usluge "polaczenie
    > oczekujace"? Wszystkie sieci ja oferuja na wszystkich swoich BTS-ach, tylko
    > nie w kazdej ofercie jest dostepna.

    Akurat to, o czym piszecie, to nie jest zwykłe "call waiting", tylko
    usługa sieci inteligentnej. Operatorzy doszli do wniosku, że należy
    zmaksymalizować prawdopobieństwo nawiązania rozmowy :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: