eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWyłączenie przekierowań w PlayRe: Wyłączenie przekierowań w Play
  • Data: 2010-01-18 17:46:30
    Temat: Re: Wyłączenie przekierowań w Play
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Maciek" <@.../> napisał w wiadomości
    news:hj22r9$6kk$1@newsread1.aster.pl...

    > Nie pozbędziesz się tego.
    > To samo masz w każdej innej sieci w Polsce.

    E tam, w "Erze Firmowej" (czyli telefon stacjonarny z Ery) nie mam
    ustawionych zadnych domyslnych przekierowan.

    > I nie jest to kwestia usługi "Już w zasięgu".
    > To się pojawiło OIDP wraz z nastaniem UMTS. Kiedyś dzwoniący dostawał
    > sygnał zajętości. Teraz dostaje komunikat głosowy o treści "Abonent jest
    > zajęty".

    A co tu usluga ma do rzeczy?
    Centrala dostaje sygnalizacje ze numer abonenta B jest zajety i odtwarza to
    co jej zaprogramowali - moze to byc zajetosc, moze byc komunikat a moze tez
    skoczny obertas.

    > Niektóre BTS-y oferują opcję zaczekania na linii, itp. - domniemywam, że
    > to właśnie w takim celu te "przekierowania" są na stałe włączone.

    Jakiego zaczekania na linii? Moze chodzi Ci o usluge "polaczenie
    oczekujace"? Wszystkie sieci ja oferuja na wszystkich swoich BTS-ach, tylko
    nie w kazdej ofercie jest dostepna.

    Pozdrawiam
    SDD


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: