    Date: Fri, 04 Nov 2011 14:40:36 +0100
    From: Mateusz <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyłączenie czujnika niezapiętych pasów

    W dniu 2011-11-04 14:02, Agent pisze:
    > W toyocie też jest kombinacja. Wyłącza tylko biper ale kontrolka na
    > desce miga. Czy uzbraja poduszke to nie wiem.

    Tak na prawdę to należy patrzeć na to z jakim modelem toyoty mamy do
    czynienia, bo w takim yarisie nie ma czujnika wagowego i jest tylko
    prosty mechanizm który ma za zadanie podać dane czy pas jest zapięty czy
    nie, natomiast w wyższych modelach już jest zupełnie inaczej.

    Jeszcze trzeba wziąć pod uwagę to, że nawet przy zapiętych pasach
    poduszka podczas dzwonu nie musi wystrzelić a winne mogą być czujniki
    uderzeniowe. Jest spore prawdopodobieństwo że poduszka nie wystrzeli
    przy klasycznym najechaniu na tył pojazdu.