  • 11. Data: 2009-02-06 22:54:30
    Temat: Re: Wykrywanie przekroczenia danej częstotliwości.
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Padre pisze:

    > Nie obrazisz się jeśli spytam po co?

    Bajer fajny, ja to mam fabrycznie w centralnym zamku. Po przekroczeniu
    kilkunastu km/h zamyka wszystkie drzwi i już Ci jakiś dzieciak nie
    otworzy na skrzyżowaniu bo akurat zapomniałeś sam zamknąć.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2009-02-07 08:42:44
    Od: "Dus" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Adam Dybkowski
    > http://dybkowski.net/
    >
    > Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

    Dokładnie, a poza tym ja czuję sie bezpieczniej w zamkniętym aucie i robię
    to i tak odruchowo.
    Nie lubię stać na światłach z otwartym bagażnikiem.
    -
    Dus

  • 13. Data: 2009-02-07 13:33:40
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 06 Feb 2009 23:54:30 +0100, Adam Dybkowski napisał:

    > Bajer fajny, ja to mam fabrycznie w centralnym zamku. Po przekroczeniu
    > kilkunastu km/h zamyka wszystkie drzwi i już Ci jakiś dzieciak nie
    > otworzy na skrzyżowaniu bo akurat zapomniałeś sam zamknąć.

    Mój jeszcze otwiera automatycznie po odpaleniu poduszek powietrznych (nie, nie
    sprawdzałem w instrukcji tak napisano).

    --
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 14. Data: 2009-02-07 16:30:52
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Dokładnie, a poza tym ja czuję sie bezpieczniej w zamkniętym aucie i robię
    > to i tak odruchowo.

    Signum temporis...
    Ćwierć wieku jeżdżę autem i w życiu nie przyszło mi do głowy zamykać sie
    w nim od środka...

  • 15. Data: 2009-02-07 16:45:45
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 7 Feb 2009 18:21:57 +0100, Dus napisał:

    > Coś z koncernu VAG? :-)

    nie, PSA.

    ps. Wiem wiem, ale tani, wygodny duży i wogóle :-)

    --
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 16. Data: 2009-02-07 17:21:57
    Od: "Dus" <d...@p...pl>

  • 17. Data: 2009-02-07 19:01:10
    Od: "Dus" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrngorlt2.2g5.antispam_verox@matrix.veroxsyste
    ms.com...

    > nie, PSA.
    >

    > ps. Wiem wiem, ale tani, wygodny duży i wogóle :-)

    Mechanik u którego bywam mawia: "każdy samochód jest dobry, pod warunkiem,
    że jest dobry" :)
    Wychodzi na to, że bardzo dużo aut ma już taką funkcje zamykania po
    ruszeniu.
    Toyota np. ma coś takiego - ale po przekręceniu zapłonu (to jest uciążliwe).
    Można to zrobić np. po wciśnięciu hamulca (podłączyć do światła stop), ale
    po przekroczeniu danej prędkości byłoby najciekawiej.

    Możnaby jeszcze spróbować owinąć malutki kontaktron przewodem po którym
    idzie prędkość - może by blaszki się zwarły :)
    -
    Dus

  • 18. Data: 2009-02-07 21:49:16
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Dus pisze:

> [...]
    >
    > Możnaby jeszcze spróbować owinąć malutki kontaktron przewodem po którym
    > idzie prędkość - może by blaszki się zwarły :)

    Najwygodniej jednak podłączyć się do interfejsu OBD2 i odczytywać
    prędkość chwilową. Odpadnie kombinowanie np. przy czujnikach ABSu
    (śledzących obroty kół), co może się potencjalnie źle skończyć gdy coś
    się zewrze lub rozłączy przy okazji.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 19. Data: 2009-02-09 19:28:31
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 07 Feb 2009 17:30:52 +0100, Padre napisał:

    > Signum temporis...
    > Ćwierć wieku jeżdżę autem i w życiu nie przyszło mi do głowy zamykać sie
    > w nim od środka...

    Widzisz, a w takich Katowicach na przykład ,,pomywacze okien'' są w stanie
    otworzyć Ci drzwi i dyskutować z Tobą...

    --
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB