    From: "Dus" <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wykrywanie przekroczenia danej częstotliwości.
    Date: Sat, 7 Feb 2009 20:01:10 +0100

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrngorlt2.2g5.antispam_verox@matrix.veroxsyste
    ms.com...

    > nie, PSA.
    >

    > ps. Wiem wiem, ale tani, wygodny duży i wogóle :-)

    Mechanik u którego bywam mawia: "każdy samochód jest dobry, pod warunkiem,
    że jest dobry" :)
    Wychodzi na to, że bardzo dużo aut ma już taką funkcje zamykania po
    ruszeniu.
    Toyota np. ma coś takiego - ale po przekręceniu zapłonu (to jest uciążliwe).
    Można to zrobić np. po wciśnięciu hamulca (podłączyć do światła stop), ale
    po przekroczeniu danej prędkości byłoby najciekawiej.

    Możnaby jeszcze spróbować owinąć malutki kontaktron przewodem po którym
    idzie prędkość - może by blaszki się zwarły :)
    -
    Dus