  • 51. Data: 2013-12-12 21:25:36
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-12 21:18, Tomasz Stiller pisze:

    > Tak po za tym, żeby podczas kontroli można było szybko zweryfikować
    > posiadane uprawnienia?

    Myślisz, że PJ w tej formie cokolwiek weryfikuje?

  • 52. Data: 2013-12-12 21:26:12
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-12 21:07, Tomasz Stiller pisze:

    > No dobra, wymyślone na poczekaniu. Co 15 lat wypadało by zmienić dokument
    > choćby po to, żeby na zdjęciu być podobnym do siebie - totalnie od czapy?

    Słabe.
    Niech się funkcjonariusz organów uczy rozpoznawać po cechach
    antropometrycznych, a nie po tym, czy brunet, czy siwy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 53. Data: 2013-12-12 21:34:13
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 12 Dec 2013 21:25:36 +0100, Artur Maśląg wrote:

    > Myślisz, że PJ w tej formie cokolwiek weryfikuje?

    Myślę, że w sensie podstawowym tak.

    Uważasz, że zupełnie w porządku jest fakt, iż na dokumencie na zdjęciu
    widnieje młodzieniec z długimi piórami, a kierownik legitymujący się
    dokumentem to łysiejący mężczyzna w sile wieku?

    Tomek

  • 54. Data: 2013-12-12 21:34:25
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 21:26:12 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

> [...]
    >
    > Niech się funkcjonariusz organów uczy rozpoznawać po cechach
    >
    > antropometrycznych, a nie po tym, czy brunet, czy siwy.

    Za 15 lat to jak będzie tak dobrze i bezboleśnie władzy uchodziło podporządkowywanie
    ludzi, to każdy będzie miał w uchu kolczyk z czipem. To co się dzieje spowodowane
    jest tym że nikt nie protestuje. Oni jakieś konsultacje swołoczne z opłaconymi
    ciulami przeprowadzą i wiedzą wszystko najlepiej. Ni chuja z nikim się nie liczą.

  • 55. Data: 2013-12-12 21:35:49
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 12 Dec 2013 21:26:12 +0100, sqlwiel wrote:

    > Słabe.
    > Niech się funkcjonariusz organów uczy rozpoznawać po cechach
    > antropometrycznych, a nie po tym, czy brunet, czy siwy.

    Tylko po co za nasze pieniądze funkcjonariusza uczyć takich żeczy, skoro
    dokument powinien jednoznacznie identyfikować jego właściela.

    Tomek

  • 56. Data: 2013-12-12 21:36:21
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 13:04:16 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:
    > http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1001582,Konie
    c-bezterminowych-praw-jazdy

> [...]
    >

    > Część posłów argumentowała, że wymiana bezterminowych dokumentów na
    >
    > nowe, ważne przez 15 lat, jest niezgodna z konstytucją. Ich zdaniem,
    >
    > narusza zasady ochrony praw nabytych. Wnioskodawcy akcentowali fakt, że
    >
    > nowe przepisy wymuszają na kierowcach konieczność poddania się badaniom
    >
    > lekarskim na własny koszt.
    >

    > Naruszona zasada zaufania?
    >

    > Według parlamentarzystów PiS w ten sposób naruszono zasadę zaufania
    >
    > obywateli do państwa i jego prawa.
    >

    > - - - -
    >
    > Jakiego kurna "państwa"? Jakiego "prawa"? W Polsce???

    Chwila moment. A jak w czternastym roku zgubię PJ. I dostanę nowe. 14 lat jeszcze nie
    obliguje do robienia badań. To na rok dostanę nowe czy na 15 lat?

  • 57. Data: 2013-12-12 21:43:51
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-12 21:34, Tomasz Stiller pisze:

    > Myślę, że w sensie podstawowym tak.

    A ja myślę, że nie. Przynajmniej nie w tym zakresie, do którego
    został stworzony.

    > Uważasz, że zupełnie w porządku jest fakt, iż na dokumencie na zdjęciu
    > widnieje młodzieniec z długimi piórami, a kierownik legitymujący się
    > dokumentem to łysiejący mężczyzna w sile wieku?

    Myślę, że zdecydowanie ważniejszy jest fakt, czy dany kierowca posiada
    uprawnienia, niż fakt, że ma tam aktualne zdjęcie.

  • 58. Data: 2013-12-12 21:46:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sqlwiel "nick"@googlepoczta.com ...

    > naruszono zasadę zaufania

    A jest taka?
    Zasada jest raczej nieufnośc...

  • 59. Data: 2013-12-12 21:52:11
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-12 21:35, Tomasz Stiller pisze:

    > Tylko po co za nasze pieniądze funkcjonariusza uczyć takich żeczy, skoro
    ^^^^^
    > dokument powinien jednoznacznie identyfikować jego właściela.

    Prezentujesz dość typową przypadłość dla ludzi wychowanych w pewnym
    systemie - ma być papier, nie jest ważne jaka jest rzeczywistość,
    ale papier być musi, znaczy jest święty. Co do uczenia takich
    *rzeczy* - tak, płacimy pieniądze na te służby by nam służyły,
    a nie by nas prześladowały. Tak, za te pieniądze to funkcjonariusz
    powinien względnie poprawnie rozpoznać człowieka, powinien sprawdzić
    czy ma ważne uprawnienia, czy samochód nie jest kradziony, czy ma
    ważną polisę OC itd. Papiery które posiada przy sobie są kwestią
    drugorzędną...

  • 60. Data: 2013-12-12 22:06:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    mylisz uprawnienia z dokumentem