  • Data: 2013-12-13 20:32:07
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Dec 2013 19:18:51 +0100, John Kołalsky wrote:

    > To ja jestem za eliminowaniem patologii polegającej na niedawaniu
    > bezterminowego bez łapówki co ćwiczyłem wielokrotnie. Potem dowiedziałem
    > się, że mogłem takie badanie w miarę bezkosztowo zakwestionować.

    To ciekawe, bo ja dostałem bezterminowe od ręki na pierwszym badaniu u
    pierwszego lekarza. Chociaż czekaj, to może mieć związek z tym, że jestem
    zdrowy. Hm.

    > A czemu to ma służyć ? Jaki procent wypadków spowodowany jest złym
    > stanem technicznym ? Poza tym u nas jak nie dostajesz przeglądu to w
    > ogóle jeździć nie możesz. No to trudniej jest niż tam a nie łatwiej.

    Ma to służyć eliminowaniu trupów z ulic. Ostatecznie ma spowodować, że
    będzie dało się zaparkować na miejscu, które nie jest oszczane różnymi
    płynami z pojazdu który miejsce zajmował przed tobą. Ma spowodować, że
    będzie się dało jeździć w mieście z otwartymi szybami bez konieczności
    wąchania smrodu z rury pojazdu, który jedzie przed tobą itd itp.

    Tomek